Nee, wel bijna in gespeeld toen ik nog actief bezig was met mijn acteurscarrière.quote:
srs?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, wel bijna in gespeeld toen ik nog actief bezig was met mijn acteurscarrière.
ja ik ben scarlettquote:Op maandag 15 februari 2016 11:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht pezu is die chick op z'n UI, huilie.
quote:
echt smerig man, maar je gedoogd het omdat gezondquote:Op maandag 15 februari 2016 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer een avocado gegeten, wist niet wat ik er van moest vinden
haha, echt hequote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt smerig man, maar je gedoogd het omdat gezond
quote:
Heey Roverquote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, toen was ik 18 dus dat is alweer 6 jaar geleden.
Gedoogtquote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt smerig man, maar je gedoogd het omdat gezond
Che dm...quote:
wat een verschrikkingquote:Op maandag 15 februari 2016 11:39 schreef Oberkullie het volgende:
Godkk nou sturen die hoerenzonen van Tele2 ook nog een nieuw installatiepakket terwijl ik alles nog aangesloten heb staan![]()
Wat een aidsbedrijf is dit tering
nog nooit problemen met postnl gehad of tele2quote:Op maandag 15 februari 2016 11:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Inderdaad want het wordt bezorgd door PostNL
PostNL
Tele2
Hoerenzonen
Eens.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog nooit problemen met postnl gehad of tele2
drama queen met je pindakaas problemenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Inderdaad want het wordt bezorgd door PostNL
PostNL
Tele2
Hoerenzonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |