Heitekneuter gespot.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Aiciu het volgende:
De provincialen
Amsterdammers die denken dat hun stad groot is
Haten op mensen die in een dorp wonen terwijl je eigen stad niet eens 1 miljoen inwoners heeft en je binnen 20 minuten door het centrumpje gelopen bentquote:
Deze man weet.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Aiciu het volgende:
De provincialen
Haha jij woont in een dorpquote:Op maandag 15 februari 2016 00:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Haten op mensen die in een dorp wonen terwijl je eigen stad niet eens 1 miljoen inwoners heeft en je binnen 20 minuten door het centrumpje gelopen bent
Trots zijn op een stad zonder identiteit
Amsterdam
Deze TS komt niet eens uit Amsterdam.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Aiciu het volgende:
De provincialen
Debielen doen dat, niet stedelingen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:31 schreef Chai het volgende:
Ach en stadsen maken weer foto's van hun tv.
En debielen gaan in dat Valentijnsbedje liggen, niet provincialen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Debielen doen dat, niet stedelingen.
Geloof ik direct.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
En debielen gaan in dat Valentijnsbedje liggen, niet provincialen.
Whehe ik kom uit een piepklein dorp, you mad?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Haten op mensen die in een dorp wonen terwijl je eigen stad niet eens 1 miljoen inwoners heeft en je binnen 20 minuten door het centrumpje gelopen bent
Trots zijn op een stad zonder identiteit
Amsterdam
Dit dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:23 schreef Isegrim het volgende:
ArenA?! Iwanius, je bent toch Rotterdammer?
Ik vind het allebei wel chill eigenlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:54 schreef Abed het volgende:
[..]
Whehe ik kom uit een piepklein dorp, you mad?
eens.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:35 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik vind het allebei wel chill eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |