Kijk plz dit stukjequote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
''als je beetje afvalt wollah danben jenog mooier''
Wat ik zeg: oh shokrann ahahah
wat ik denm: je bent zelf dik geworden je hebt geluk dat ik niet bitchy ben
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Trouwens eindelijk pics van xcachet weten te krijgen, fucking lekker ding man
Cutequote:Op zondag 14 februari 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
2 jaar geleden nu. Dus ga haar kapot knuffelen als ik haar zie.
Negers zijn nooit grappig. Schreeuwen altijd teveel.quote:
Doe niet jaloersquote:
niet doen brah je weet wat er met zyzz is gebeurd en daarnaast gaat je baan bij de big vier accountant en anabolen niet samen.quote:
ja gvd beetje jammer ditquote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu moeten we massaal je gaan DM'en om de pics ook te krijgen VK? Beetje jammer dat je zo aandacht wil krijgen
gr gr
doe pics van meloewa dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat doe je haten man. Vind d'r knapper dan Meloewa.
Allebei die stukjes ook over ''weetje wie dood is'' kloppen zo erg hequote:
Mag ik vragen als je foto's hebt?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat doe je haten man. Vind d'r knapper dan Meloewa.
Haha, meer overeenkomsten dan ik dacht danquote:Op zondag 14 februari 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Allebei die stukjes ook over ''weetje wie dood is'' kloppen zo erg he
hjb over mijn mattie NG.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Noel heeft vast nog wel anabolen gebruikt
deze noobquote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie de neuk heeft geen pics van Meloewa gezien dan?
ik ook nietquote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet zo goed.
Toen ik in Marokko was he laatste keer, had ik opeens echt zin in Redbull dus ik had dat gehaald en zat dat zo te drinken. Zegt mn tante oh das zo slecht voor je zit suiker in je moet erop letten en dat terwijl ze Marokkaanse thee was aan het maken die 50% suiker was. Ik dacht echt KOMOP MEEN JE DEZE.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, meer overeenkomsten dan ik dacht dan.
"Als ze opstaat zit die schommelstoel aan d'r reet geplakt"
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik in Marokko was he laatste keer, had ik opeens echt zin in Redbull dus ik had dat gehaald en zat dat zo te drinken. Zegt mn tante oh das zo slecht voor je zit suiker in je moet erop letten en dat terwijl ze Marokkaanse thee was aan het maken die 50% suiker was. Ik dacht echt KOMOP MEEN JE DEZE.
Echt letterlijk deze suiker kegel had ze gebroken met hamer en deed ze de helft ervan in de theepot. En dat terwijl ze me waarschuwt voor suiker in redbull gvd
[ afbeelding ]
Twee woorden: negeerpost Piye.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Mooi is dat toch, aandoenlijk zelfs.
@ pic supplyings, vroeg het me al af
wrm reageerde je zo boos op mij?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
lol HPLC zit me nu om pics van Meloewa te vragenAlsof ik die opgeslagen heb, is echt maanden geleden joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |