xDxDquote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ben nu helemaal ingeburgerd met dit account, ik ben niet zoals WCH die met elke kloon gewoon dezelfde street cred heeft.
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:38 schreef Ashqelon het volgende:
Zojuist een drienjaar oud kind geneukt voelt best tof.
Weet jij wat er met Piye is gebeurd?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet serieus, maar wel voor de grap.
[..]
Daarom #squad up toch, #gang shit is niet voor niks.
[..]
True, maar daar dacht ik toen nog niet aan.
Ben helderziendquote:Op zondag 14 februari 2016 21:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe die post ging daar ook over.
Weet niet zeker waarom, heb stijfje gekregen though.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Herinner me even dat ik voor ik naar bed ga vast m'n broodtrommeltje voor morgen klaar moet leggen
Hoe laat wil je die herinnering ontvangen?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Herinner me even dat ik voor ik naar bed ga vast m'n broodtrommeltje voor morgen klaar moet leggen
Puik planquote:Op zondag 14 februari 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Hopelijk verslaap je jequote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
helemaal vergeten dt ik morgen kei vroeg op moet.
Het is niet eens 10 uurquote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
hopelijk ben je de hele dag niet op FOK!quote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
23 uurquote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe laat wil je die herinnering ontvangen?
edit: whahaaha wat een taalfout
Hoop dat je je zo erg moet haasten dat je je enkel verstuiktquote:Op zondag 14 februari 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
Hoezo, heb jullie tochquote:Op zondag 14 februari 2016 21:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zet een reminder dan lui zwijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |