quote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef madeliefff het volgende:
Opsonisatie mijn chocoladetaart met karamel en zeezout ( die rare witte bubbeltjes :p ) is klaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mits warm, welteverstaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef mij maar gewoon appeltaart
ik wacht je opquote:Op zondag 14 februari 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
OMG WAAR WOON JE IK KOM NU NAAR JE TOE
TRquote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hij zei dat je een kki kneusje bent
HNGGGquote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef madeliefff het volgende:
Opsonisatie mijn chocoladetaart met karamel en zeezout ( die rare witte bubbeltjes :p ) is klaar. Hij is niet helemaal smooth maar wel lekker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo boringquote:Op zondag 14 februari 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef mij maar gewoon appeltaart
huh vreemdquote:Op zondag 14 februari 2016 21:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik log in, zie dat Fylax me maar liefst twee keer gequote heeft in een SC, ik klik erop, geen quote te vinden, dus waarschijnlijk verwijderd door blauw.
De nieuwe Adolfquote:Op zondag 14 februari 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
huh vreemd
Ach, hij krijgt de laatste tijd wel meer praatjes, ze hebben hem te veel macht gegeven
Fylax die macht heeftquote:Op zondag 14 februari 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
huh vreemd
Ach, hij krijgt de laatste tijd wel meer praatjes, ze hebben hem te veel macht gegeven
Je kan ook met dat andere kloontje postenquote:Op zondag 14 februari 2016 21:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Had mezelf trouwens Vanilleyoghurt moeten noemen, mezelf mycroften is kapot lastig met de afkorint VK, dan hebben ze 't telkens over het verenigd koninkrijk
Maak nieuwe acc aanquote:Op zondag 14 februari 2016 21:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Had mezelf trouwens Vanilleyoghurt moeten noemen, mezelf mycroften is kapot lastig met de afkorint VK, dan hebben ze 't telkens over het verenigd koninkrijk
3 gewoon. Gewoon 3quote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
Lekker hoor madeliefffffffffffffff (zijn dit genoeg ff'en?)
Nee ben nu helemaal ingeburgerd met dit account, ik ben niet zoals WCH die met elke kloon gewoon dezelfde street cred heeft.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan ook met dat andere kloontje posten
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ben nu helemaal ingeburgerd met dit account, ik ben niet zoals WCH die met elke kloon gewoon dezelfde street cred heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |