doe lief tegen Meloewa kwaliteitsuser pur sang van oude generatie.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij moet je dan echt eens een keer laten volblaffen, word je vast een stuk gezelliger van
hoe bedoel je?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij lijkt mij zo'n stereotype cheesyhoofd.
Ja weenie zo'n halfkale blonde tattaquote:Op zondag 14 februari 2016 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Ik ben gewoon een redneck
vandaar dat wij leuk samen kunnen appen enzoquote:Op zondag 14 februari 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een geval apart
hoezo half?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja weenie zo'n halfkale blonde tatta
chloro iranierquote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie is wat ik volg het niemeer jullie zijn allemaal kaaskoppen gr
Die laatste tweequote:Op zondag 14 februari 2016 21:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
chloro iranier
jij turk
stimo koerd
jamesdeen jood
crip mocro
mmg surina
chai israeli
dimm japan
niet bepaald alleen nederland.
Yo kwarkmans... hoezo?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Heeft Fylax me lopen dissen hier ofwat?
ja hij zei dat je een kki kneusje bentquote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Heeft Fylax me lopen dissen hier ofwat?
Ik log in, zie dat Fylax me maar liefst twee keer gequote heeft in een SC, ik klik erop, geen quote te vinden, dus waarschijnlijk verwijderd door blauw.quote:
Oh ben je helemaal kaalquote:
Yeah right waar ik al te vaak vergeet te reagerenquote:Op zondag 14 februari 2016 21:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
vandaar dat wij leuk samen kunnen appen enzo
Oh das wel schattig als hij dat zegt. Maar waarom precies?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ja hij zei dat je een kki kneusje bent
"vergeet"quote:Op zondag 14 februari 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ben je helemaal kaal
[..]
Yeah right waar ik al te vaak vergeet te reageren
OMG WAAR WOON JE IK KOM NU NAAR JE TOEquote:Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef madeliefff het volgende:
Opsonisatie mijn chocoladetaart met karamel en zeezout ( die rare witte bubbeltjes :p ) is klaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |