SPOILER: Vocking worstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Normaal"quote:Op zondag 14 februari 2016 21:06 schreef Ashqelon het volgende:
@chai tja je weet het natuurlijk niet zekeroverigens had ik hetzelfde gezegt als ie aziaat, zuidamerikaan of normaal was.
@mmg, dat laatste.
dwc wat vind je van blanke hoesquote:
lol G was fatoe, je begrijpt de referentie niet?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Normaal".
Ik ga je nu ook geen antwoord meer geven ook.
Suggereer je hiermee dat over het algemeen negers het niet boeit hoeveel hun chick er heeft gehad?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar wat ik ervan vind, ja, boeiend toch? Als zij zo willen zijn. Denk dat negers, of beter gezegd, mensen waarvan het niet boeit hoeveel vorige bedpartners hun chick/scharrel/whatever heeft gehad maar al te blij zijn met zulke dames
.
Niet als het zelf van die gasten zijn die op 50+ zitten.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:10 schreef Parawan het volgende:
[..]
Suggereer je hiermee dat over het algemeen negers het niet boeit hoeveel hun chick er heeft gehad?
Idd hey, voel me als een gastspreker op een ROCquote:
We hebben een neger op fok. Laten we daar optimaal gebruik van makenquote:
Wat is jouw afkomst eik? En die van Ashqelon? Moest die naam Googlen, is een Israëlische stadquote:Op zondag 14 februari 2016 21:12 schreef Parawan het volgende:
[..]
We hebben een neger op fok. Laten we daar optimaal gebruik van maken
bedoel voor iets meer serieus. er word door negroiden zelf toch ook op neergekeken ondanks de term?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar wat ik ervan vind, ja, boeiend toch? Als zij zo willen zijn. Denk dat negers, of beter gezegd, mensen waarvan het niet boeit hoeveel vorige bedpartners hun chick/scharrel/whatever heeft gehad maar al te blij zijn met zulke dames
.
Voor mij persoonlijk moet een chick echt moeilijk lekker zijn, of fucking schattig wil ik d'r doen, wetende dat ze een hoer is (niet letterlijk). Wel strapped up natuurlijk
.
ik heb er 5 gehad, ik denk dat we wel kunnen trouwen ben ook nog eens moeilijk schattig :$quote:Op zondag 14 februari 2016 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet als het zelf van die gasten zijn die op 50+ zitten.
[..]
Idd hey, voel me als een gastspreker op een ROC.
Ik ben Colombiaans maar ben geadopteerdquote:Op zondag 14 februari 2016 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is jouw afkomst eik? En die van Ashqelon? Moest die naam Googlen, is een Israëlische stad.
Main chick/wifey = beste wat je kan krijgenquote:Op zondag 14 februari 2016 21:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bedoel voor iets meer serieus. er word door negroiden zelf toch ook op neergekeken ondanks de term?
Dafuq, collega/kennis van me ook, woon je toevallig in Damsco?quote:Op zondag 14 februari 2016 21:13 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ik ben Colombiaans maar ben geadopteerd
die van mij wist je toch al? anwaar die emoticon eigenlijkquote:Op zondag 14 februari 2016 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is jouw afkomst eik? En die van Ashqelon? Moest die naam Googlen, is een Israëlische stad.
Ohja? Ben vergeten danquote:Op zondag 14 februari 2016 21:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die van mij wist je toch al? anwaar die emoticon eigenlijk?
Hahahaquote:Op zondag 14 februari 2016 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Voor mij persoonlijk moet een chick echt moeilijk lekker zijn, of fucking schattig wil ik d'r doen, wetende dat ze een hoer is (niet letterlijk). Wel strapped up natuurlijk
.
Nee, woon in het zuiden des landsquote:Op zondag 14 februari 2016 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Main chick/wifey = beste wat je kan krijgen
Side chicks/hoes = makkelijkste wat je kan krijgen
[..]
Dafuq, collega/kennis van me ook, woon je toevallig in Damsco?
soz vind dat echt walgelijke termenquote:Op zondag 14 februari 2016 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Main chick/wifey = beste wat je kan krijgen
Side chicks/hoes = makkelijkste wat je kan krijgen
[..]
Dafuq, collega/kennis van me ook, woon je toevallig in Damsco?
https://electronicintifad(...)s-didnt-want-you-seequote:Op zondag 14 februari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja? Ben vergeten dan.
Omdat ik moest denken aan een Jood met een neger als UI
.
ben clean peach girlquote:
Weet je hoeveel zwarte joden er zijn maat. Ethiopie alleen al.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja? Ben vergeten dan.
.
er zijn ook negroide joden.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja? Ben vergeten dan.
.
Niet serieus, maar wel voor de grapquote:Op zondag 14 februari 2016 21:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
soz vind dat echt walgelijke termen, gebruik je die irl ook echt?
Daarom #squad up toch, #gang shit is niet voor niksquote:Op zondag 14 februari 2016 21:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
https://electronicintifad(...)s-didnt-want-you-see
True, maar daar dacht ik toen nog niet aanquote:Op zondag 14 februari 2016 21:19 schreef Parawan het volgende:
[..]
Weet je hoeveel zwarte joden er zijn maat. Ethiopie alleen al.
in scene gezet.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
https://electronicintifad(...)s-didnt-want-you-see
Ja, corrupt want Electronic Intifada, maar wel zieke vid.
nietquote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie is wat ik volg het niemeer jullie zijn allemaal kaaskoppen gr
welk gaatje xDquote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij moet je dan echt eens een keer laten volblaffen, word je vast een stuk gezelliger van
kloptquote:Op zondag 14 februari 2016 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie is wat ik volg het niemeer jullie zijn allemaal kaaskoppen gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |