Niet mee terug geweest, want ik heb hem al gedragen en hij is gewassen. Of moeten ze zoiets terugnemen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:31 schreef RingBewoner het volgende:
Wat zei H&M toen je probeerde te ruilen?
Ik zou een broek die stinkt persoonlijk niet dragen maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:33 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Niet mee terug geweest, want ik heb hem al gedragen en hij is gewassen. Of moeten ze zoiets terugnemen?
Nee, het is niet echt fijn als ik hem aanheb, dus heb de hoop dat er misschien iemand is die het herkent en een tip heeft om het met iets anders te wassen dan wasmiddel dat die geur eruit gaat. Broek is verder prima namelijk. Als niemand wat weet ga ik wel terug inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik zou een broek die stinkt persoonlijk niet dragen maar dat is een ander verhaal.
Ik zou op z'n minst even contact opnemen met het betreffende filiaal en eens vragen. Ik denk dat ze daar niet heel moeilijk over doen. Overigens hoef jij niet te vermelden dat je hem gedragen en gewassen hebt. Als ze er naar vragen zou ik er overigens niet over liegen.
Goedkoop is inderdaad vaak duurkoop, maar gaat voor spijkerbroeken niet helemaal op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:38 schreef Twiitch het volgende:
Dat komt omdat het doorgaans goedkope rommel is bij de H&M. Jeans moet je niet op beknibbelen, kunnen prijzig zijn maar de betere merken gaan zoooooooooooooooooooo lang mee.
Dat is helemaal waar natuurlijk. Alhoewel niet alle duurdere merken goed zijn, dus het is dan toch best een investering voor me en soms kom je dan nog bedrogen uit (heb geen verstand van welke merken goed zijn). Vandaar dat ik dan maar kies voor iets waar ik van weet dat het niet superlang meegaat, alhoewel ik toch wel mag verwachten dat het geurvrij is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:38 schreef Twiitch het volgende:
Dat komt omdat het doorgaans goedkope rommel is bij de H&M. Jeans moet je niet op beknibbelen, kunnen prijzig zijn maar de betere merken gaan zoooooooooooooooooooo lang mee.
Ik had het ook specifiek over bepaalde merkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Goedkoop is inderdaad vaak duurkoop, maar gaat voor spijkerbroeken niet helemaal op.
Wrangler is niet het duurste maar doe ik veel langer mee dan met modemerkjes als Diesel en Gstar die bijna 3x zo duur waren.
Welke merken dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik had het ook specifiek over bepaalde merken. Vooral Gstar is kwalitatief gezien inderdaad dramatisch.
Grappig. Ik heb beide in mijn kast hangen. Merk geen verschil. Of toch wel, de ¤100+ broeken gaan sneller stuk. Maar daarentegen doet men ook niet moeilijk over ruilen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:38 schreef Twiitch het volgende:
Durft TS niet te vragen, omdat ze niet weet hoe je dat precies in het Tsjechisch moet uitleggen. Maar gelukkig kun je altijd op fok! terecht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:31 schreef RingBewoner het volgende:
Wat zei H&M toen je wilde ruilen?
Dan heb je 100¤+ teveel betaald voor die jeans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Grappig. Ik heb beide in mijn kast hangen. Merk geen verschil. Of toch wel, de ¤100+ broeken gaan sneller stuk. Maar daarentegen doet men ook niet moeilijk over ruilen.
Nederlands:quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:26 schreef vaduz het volgende:
[..]
Durft TS niet te vragen, omdat ze niet weet hoe je dat precies in het Tsjechisch moet uitleggen. Maar gelukkig kun je altijd op fok! terecht.
Dat lukt me nog net wel hoor, alhoewel het wel minder makkelijk gaat dan in het NLs. Maar het liefst heb ik gewoon dat die geur eruit gaat en ik de broek niet hoef terug te brengen, want hij zit verder goed. Is niet zo raar toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:26 schreef vaduz het volgende:
[..]
Durft TS niet te vragen, omdat ze niet weet hoe je dat precies in het Tsjechisch moet uitleggen. Maar gelukkig kun je altijd op fok! terecht.
Ik heb hem nu in een emmer met azijn zitten, dus laat het even een paar uur inweken en was hem dan vanavond uit. Morgen alstie droog is kom ik het resultaat hier rapporteren. Hoop dat het helpt!quote:
Haha deze negert is wel grappugquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Die Aziaten nemen het niet zo nauw met chemicaliën (al doet hun blik anders vermoeden).
Zou toch zonde zijn als over 10 jaar blijkt dat je kanker hebt opgelopen door die broek.
Eens. Ben ook overgestapt naar een ander merk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan heb je 100¤+ teveel betaald voor die jeans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |