quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:44 schreef De_Hertog het volgende:
Sorry, maar je maakt echt een paar basale fouten.
Hoeveel spirituele gekkies ken jij die praten over geheime marskolonies gerund door het militair industriële complex?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Omdat het een gekkie is:
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=nl
Zij is ook zeker niet mijn favoriete getuige. Maar waarom zou een spirituele zoeker zich bezig houden met marsbasissen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:02 schreef Molurus het volgende:
Laura is a Intuitive Astrologist, Global Alchemist, Cosmic Mythologist and is the great-granddaughter of Dwight David Eisenhower. She is on a profound mission to reveal our true origins connected with the 'Magdalene' and 'Gaia-Sophia' energies of love and wisdom and works to liberate us from the Military Industrial Complex, the Archonic systems and false power structures.. These forces connect many dots that are coming into our awareness, now more than ever, as our solar system aligns with the Galactic plane.
Les 1: als je iemand iets hoort beweren, kijk altijd even wat voor persoon het is.
Wil je mij geen woorden in de mond leggen? Ik stel alleen vragen, ik zeg nergens dat de ISS hoax echt is. Het zogenaamde bewijs daarvoor is nogal matig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
volgens PoP gebruiken ze greenscreens,bedradingen en cgi.
Hij legt mij woorden in de mond. Dat doet hij wel vaker bij mensen als er vragen worden gesteld die van Beathoven niet mogen worden gesteld.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Net in welk straatje het toevallig uit komt. Maar omhoog kijken ho maar.
Er zijn duizenden foto's die gecheckt zouden moeten worden. Daar kan af en toe iets doorglippen. Vaak zijn het grotere foto's waarbij je goed moet zoeken om bijv. de rat-steen te vinden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 08:42 schreef zeer het volgende:
Het lijkt me wel erg sterk dat een multimiljard instelling zoals de NASA niet even kijkt of er ratten, botten en ruggengraten op de foto's staan die zij vrijgegeven in de grootste leugen ooit.
Ik ben blij dat ik nu weet wat jij denkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 08:42 schreef Thrilled het volgende:
En wat betreft je mars-post; ik denk dat je heel veel zaken verkeerd interpreteert en dat je veel zaken 'wilt' zien.. Vind het nogal matig bewijs wat je levert.
Hoe kun je dat nou iets serieuzer nemen...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 03:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de ISS hoax conspiracy wat serieuzer ben gaan nemen door die beelden met water bubbels die plotseling het beeld in komen.
Ook deze vond ik erg interessant, waarbij je plotseling iets lijkt te zien dat kan duiden op een harnas:
[ afbeelding ]
In de video is het beter te zien:
Als je een beetje zelfkennis hebt weet je ook dat je vooral suggestieve vragen stelt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wil je mij geen woorden in de mond leggen? Ik stel alleen vragen, ik zeg nergens dat de ISS hoax echt is. Het zogenaamde bewijs daarvoor is nogal matig.
Maar he, dat is onze goeie oude Beathoven weer! Dingen overdrijven en liegen om zijn gelijk te halen
Zoals Michael Shermer ook altijd zegt... mensen die zich met dat soort zaken bezighouden, 'they believe the whole thing'. Meestal beperkt dat zich niet tot 1 eigenaardig idee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zij is ook zeker niet mijn favoriete getuige. Maar waarom zou een spirituele zoeker zich bezig houden met marsbasissen?
The red pill and its opposite, the blue pill, are popular culture symbols representing the choice between embracing the sometimes painful truth of reality (red pill) and the blissful ignorance of illusion (blue pill).quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hoeveel spirituele gekkies ken jij die praten over geheime marskolonies gerund door het militair industriële complex?
Ik ken eigenlijk alleen spirituele gekkies die praten over spirituele onzin. Probeert ze een uniek spiritueel gekkie te zijn en een gat in de markt te vinden?
Ik kan me wel voorstellen dat hedendaagse elektronica gevoeliger is voor straling dan de elektronica uit die tijd. De circuits zijn steeds kleiner geworden en werken met veel kleinere spanningen dan toen het geval was.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Sinds ze bezig zijn met de orion, geeft nasa toe dat ze nog niet weten hoe voorbij de van allen ring moeten komen qua apparatuur. (Kun je rechtstreek horen straight from the mouth of nasa engineers)
Hoe zijn ze dan bij de maan gekomen en de appolo missies etc?
Men was toen ook wel vrij accuraat maar had in de jaren '60 nog niet de precisie die men nu heeft. Door dingen te doen in de praktijk leert men. Men kon b.v. bij de voorgaande Mars-missie wel op mars komen, maar men zou de sonde ergens binnen een straal van bv 1000 km moeten laten landen. Met de nieuwere missie was dat bv al weer gereduceert tot 50 km van de gewenste bestemming. Maar om tot die details te gaan is gevoeligere electronica nodig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hedendaagse elektronica gevoeliger is voor straling dan de elektronica uit die tijd. De circuits zijn steeds kleiner geworden en werken met veel kleinere spanningen dan toen het geval was.
Natuurlijk kunnen we dat soort elektronica nu ook wel bouwen, maar dan moet je het wel speciaal voor dat doel ontwikkelen. De markt is niet bepaald geinteresseerd in het produceren van jaren 60 elektronica.
Dat is het ookquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hedendaagse elektronica gevoeliger is voor straling dan de elektronica uit die tijd. De circuits zijn steeds kleiner geworden en werken met veel kleinere spanningen dan toen het geval was.
Natuurlijk kunnen we dat soort elektronica nu ook wel bouwen, maar dan moet je het wel speciaal voor dat doel ontwikkelen. De markt is niet bepaald geinteresseerd in het produceren van jaren 60 elektronica.
Zegt me niet direct wat.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:07 schreef DeMolay het volgende:
Atuin ken jij het IBM verhaal met CIA mbt rusland ?
Prima, wat jij wil:quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu weet wat jij denkt.
Je mengt hier een quote van een journalist en de verklaring van het team door elkaar.. Interpretatie van iemand anders weer door jou verkeerd geïnterpreteerd.. 'keihard' bewijs..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dus Nasa zegt eerst heel overtuigend "No bones about it!". Maar dan vervolgens worden ze genuanceerder en gebruiken ze woorden als "think", "likely", "expect".
Wat ik verder ook van je stelling vind, ik heb steeds m'n best gedaan om op je argumenten te reageren. Jammer dat je dat fatsoen omgekeerd niet kunt opbrengen, in je eigen topic nota bene.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |