abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 november 2002 @ 13:40:04 #251
27929 piere
doe mij maar bier
pi_7002238
zwaar kut
waarom??
daarom....
fok you ja!
pi_7002323
Ik voel me raar.....
Heb net 2 tentamens goed gemaakt, dus over dat heugelijke feit ben ik wel blij......

Maar verder...

Heb gisteren een ontzetten zwaar gesprek gehad met een vriend van me, tot rond een uurtje of half 2 's nachts, dat mij totaal gesloopt heeft... heb geen seconde kunnen slapen....

Het geval?
Deze lieve vriend heb ik via internet leren kennen.
Een schat van een jongen en ik heb hem ook inmiddels keer of 3 gezien.
Na al die lange gesprekken over MSN, over alles wat los en vast zat, en na onze ontmoetingen ging ik meer voor hem voelen dan alleen vriendschap, alleen was dat van zijn kant niet zo.

Ik heb het opzij gezet en heb in de tussentijd mn lieVie ontmoet, die ik niet meer kwijtwil...
Maar toen er met hem even een onzekerheid was, kon ik terugvallen op die vriend van me... die aan mij bekende dat hij ernstig verliefd op me was geworden in die 2 weken... na veel leuke, zware en gezellige gesprekken...

Toen alles met mn lieVie duidelijk was, heb ik het besluit genomen voor hem te kiezen... en dat is een keuze waar ik totaal geen spijt van heb gehad... en dat zal ik niet krijgen ook..

Maar ik voel me zo Fucking schuldig.
Gisteren zo lang zitten praten over zijn gevoelens voor mij, mijn gevoelens voor hem..
Ik geef om hem, hou van hem, maar nu als vriend.
Ik heb mijn keuze gemaakt, en ga deze never nooit meer, als het aan mij ligt, herzien..

Maar hij maakt het me zo moeilijk..
Hij zegt, hij IMPLICEERT dat ik hem heb laten vallen..., hij heeft de trein gemist, hij houdt van me, is verliefd op me, geen dag gaat voorbij dat hij niet aan me denkt... maar hij kan er niets meer mee.
En hoewel hij mn vriend nog nooit ontmoet heeft, hij is nu al jaloers en boos op hem.

Ik wil hem niet kwijt als vriend, want daar is hij me te waardevol voor....

GDVR....

Doei.
pi_7002361
Mja gaat wel.. beetje moe, en verveel me beetje...
pi_7002402
ik voel me geweldig! ben weer hard op weg flieft te worden... of te zijn... voel me huppelig en kriebelig..... voornamelijk ook knuffelig.... eng.... en dat terwijl ik me eigenlijk had voorgenomen eens een tijdje niet op zoek te gaan.... kweenie wat dat is... de wereld kan momenteel even niet kapot voor me.... (uiteraard heeft deze situatie en die vrouwspersoon ook haar minpunten voor me.... ik kijk het wel aan... zie wel waar het schip strand..... JIPPIEEEE!!!!!... sorry.... )

ik hoop dat dit door zet... en die bond voor relativeerders.... tijd dat die er komt.... schrijft u mij maar in als lid!

pi_7002832
Wat een imbeciel...
'Ja, ik vond het wel leuk om met je uit te gaan, maar ik heb natuurlijk al een hele tijd een vriendje en dat wist je zelf ook natuurlijk'


Waarom stel je het dan zelf voor, muts?

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7003118
Ik ben kapot...

Na maar 5 uurtjes slapen vannacht, 30km fietsen, 4u werken, ben ik eigenlijk best wel aan RUST toe

pi_7003127
En weer een topic vol..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')