Ja... ik dacht al dat er een opmerking over gemaakt zou wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wel erg de agenda van de LGBT promotend met die mannenkont in jeans zo.
Ja zo begint het altijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja... ik dacht al dat er een opmerking over gemaakt zou worden
Ging mij meer om de muziek dan zijn kont overigens
Nou, bij mij gaat dat niet zo in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:44 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja zo begint het altijd.
"Ik luister de Pointer Sisters omdat ik van het geluid en de soul hou."
2 weken later met een naveltruitje en skinny jeans dansend op de bar bij De Bruine Snor, wellustige mannen een cocktail uit je navel bodyshottend!
Mwah ..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja... ik dacht al dat er een opmerking over gemaakt zou worden
Ging mij meer om de muziek dan zijn kont overigens
Daar zal je binnenkort genoeg van te horen krijgen denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:48 schreef controlaltdelete het volgende:
beautiful Lesotho, de bevolking is erg arm maar ze maken van simpele dingen muziekinstrumenten.
Ik vind het geweldig.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef ChrisCarter het volgende:
Ben net naar Deadpool geweest. Wat een leuke film. Redelijk trouw aan de comics maar vooral on-Marvel's grof en gewelddadig.
Ik heb mijn buikspieren flink ervan langs gegeven met gelach ook in elk geval.
Ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar die film.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef ChrisCarter het volgende:
Ben net naar Deadpool geweest. Wat een leuke film. Redelijk trouw aan de comics maar vooral on-Marvel's grof en gewelddadig.
Ik heb mijn buikspieren flink ervan langs gegeven met gelach ook in elk geval.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Misselijk van bepaalde zaken.
Gewoon rustig meelezen... en see what you find..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Misselijk van bepaalde zaken.
Ik haat jouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Gewoon rustig meelezen... en see what you find..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |