Geen zinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is iedereen ineens weg gegaan dan?
De koek is op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is iedereen ineens weg gegaan dan?
oh shit, succesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
t is heel ingewikkeld idk hoe t zit
we zien elkaar morgen of zondag weer
Ik ga ook maar naar bed. Netflixenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De politiek is bediscussieerd.
Eten besproken.
Het leven dood gefilosofeerd.
Opdoeken die handel.
[ afbeelding ]
Wat ga je kijken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar naar bed. Netflixen
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De politiek is bediscussieerd.
Eten besproken.
Het leven dood gefilosofeerd.
Opdoeken die handel.
[ afbeelding ]
Ah.. waarom?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Gawd,ik ben zo walgelijk depressief de laatste dagenDaar wordt een emo nog eng van
Na de zoveelste paar afwijzingen weer binnen te hebben gekregen deze week knakte er gewoon iets. Ik ben het zo zat gewoon, ik ben overal zo klaar mequote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na de zoveelste paar afwijzingen weer binnen te hebben gekregen deze week knakte er gewoon iets. Ik ben het zo zat gewoon, ik ben overal zo klaar me
26 jaar en het muntje valt kennelijk nog steeds de verkeerde kant op
Pfff. Ja ik snap dat dat klote is jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na de zoveelste paar afwijzingen weer binnen te hebben gekregen deze week knakte er gewoon iets. Ik ben het zo zat gewoon, ik ben overal zo klaar me
Ja, maar het is met alles. Het is niet alleen hiermee dat ik me afgewezen voel. Ik bedoel. Ik heb gewoon zo weinig om me aan vast te houden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pfff. Ja ik snap dat dat klote is jaMaar laat je daardoor niet gek maken!
Thanksquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hang in there bruv
Herkenbaar wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest aan je topic denken jaquote:
Ik ben voor de rest niet echt goed in advies hierin. Want heb zelf ook mijn depressieve momenten enz.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar het is met alles. Het is niet alleen hiermee dat ik me afgewezen voel. Ik bedoel. Ik heb gewoon zo weinig om me aan vast te houden.
Je voelt dat dunne koordje gewoon afbreken
Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben voor de rest niet echt goed in advies hierin. Want heb zelf ook mijn depressieve momenten enz.
Je voelt je vast binnenkort wel weer beterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Maar ja, lig maar beetje hele dagen in bed,lezen,films kijken en savonds laat met dikke wallen onder m`n ogen nog even boodschappen doen voor de nodige dingenEn dan moet ik me met moeite de deur uittrappen
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Morgenavond gelukkig wel even wat afleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |