wat een erge toewensingenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen. Ik hoop dat elk stoplicht dat hij tegenkomt rood is. Dat zijn telefoon tergend langzaam oplaadt en dat hij altijd uitschiet met de sambal.
Ik hoop dat je altijd 3 keer moet proberen een usb-stick in te pluggenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
wat een erge toezendingen
Ik hoop dat jouw magnetron stuk gaat, je band lek is en dat de brug altijd voor je open staat.
ik hoop dat je habbo hotel account gehackt wordtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat je altijd 3 keer moet proberen een usb-stick in te pluggen
ik ga wel gewoon voor een donerpizzaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit toen ik nog in Italië werkte een pizza met patat gegeten. Dit hierboven is met worst en dus met vlees dat is altijd goed.
Ja ook wel lekker. En jep.. Is al paar dagen uitgestorven hierquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
En bij jou? GRTD is wel een beetje dood he geloof ik
druk aan het hosselen voor valentijnsdagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is iedereen ineens weg gegaan dan?
maar jij hebt gfquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:45 schreef Fylax het volgende:
vind ik ook
gwn lekker antisociaal fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |