Ik alleen als ik voor mezelf moet koken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat me zou lukken.
Ik ben niet goed in goedkoop eten vinden.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik alleen als ik voor mezelf moet koken.
Gelukkig ben ik in de gezegende situatie dat ik niet voor een gezin moet koken voor een paar tientjes.
Maar ja, als het moet dan leer je het denk ik wel snel.
Nee, laag niveau man.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inso; speel je beetje op hoog niveau voetbal dan? Of meer puur voor de fun.
Gewonnen vandaag?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, laag niveau man.
Speelde vroeger wel hoog, maar nu gewoon voor de gezelligheid en lekker potje voetballen.
maar blijft fanatiek man, maakt niet uit niveau
we staan nu 4e ipv 5e van de 10 lolquote:
#vertrouwentanken tochquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Aah chill, wij moeten morgen ook tegen de nummer laatst
Eerste keer dat we tegen dat team moesten had ik een hattrick gescoord. Dus hopelijk weer een goede ochtend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#vertrouwentanken toch
volgende week tegen een-na-laatst.
speel je spittaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Eerste keer dat we tegen dat team moesten had ik een hattrick gescoord. Dus hopelijk weer een goede ochtend.
Ik had in de jeugd ook altijd meer kaarten dan nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook al 180 minuten geen kaart.
Dat gebeurde vroeger niet vaak toen ik nog 18 was.
Nice en herkenbaarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, laag niveau man.
Speelde vroeger wel hoog, maar nu gewoon voor de gezelligheid en lekker potje voetballen.
maar blijft fanatiek man, maakt niet uit niveau
Nee eind volgende maand.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat nieuwe dierenpark al open ?
Jammer dat die oude weg is was een mooi park.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat het in Emmen zit dan, anders was ik wel gekomen.
Ik speel altijd nog CM in de A1. 2e klasse nuquote:
kleine boefquote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik speel altijd nog CM in de A1. 2e klasse nuniks mis mee. Alleen dit seizoen veels te veel kaarten gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |