abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 00:00:20 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160479111
ik moet echt keihard lachen om deze onzin :')


go Tilburg!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 7 maart 2016 @ 00:08:08 #202
437818 020man
uit Amsterdam
pi_160479251
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef sp3c het volgende:
lijkt vooral een probleem met de dicipline
Qua spel zeker. Juiste beslissingen nemen voor het doel. Geen eindeloos gebrij of acties te ver doorvoeren, maar ook eens wat vaker de trekker overhalen. En dan wel tussen de palen en niet 5 meter over. Ook verdedigend daadkrachtiger optreden. Tegenstander kunnen vaak zo oprukken richting doel. Ik hou van forechecking, opvangen op de middellijn.
Slordigheden uit het spel halen. Scherp spelen meteen vanaf het begin. Soms denk je echt of ze wel wakker zijn als er een periode begint. De felheid die sommige spelers wel hebben wil ik vaker zien. Gisteren zag ik het, opgezweept door het publiek, af en toe wel. Het zit er dus wel in. Wel zorgen dat je de focus dan houdt.
Maar ik weet ook niet wat het tactisch plan van Berteling is. Ik weet dat hij van het mooi, technisch ijshockey is. Echter, dat is niet altijd wat er gevraagd wordt in wedstrijden. Doe dat maar bij een marge van 4 doelpunten voorsprong ofzo. Eerst zorgen dat je uitzicht hebt op een goed resultaat.
  maandag 7 maart 2016 @ 00:19:32 #203
437818 020man
uit Amsterdam
pi_160479472
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

Schotel gaat ook gewoon de kattebak in als er niemand naast hem komt staan om hem te beschermen, scheelt je 1 of 2 goals per wedstrijd maar meer niet ...

ik blijf erbij, er zijn 2 defences nodig, liefst ervaren mannen die de rest kunnen coachen en zodat Kwist en Kathan weer in de aanval kunnen spelen

edit: en Lester Brown
Die 2 goals verschil hadden vandaag anders wel kunnen helpen ;)

Over die 2 versterkingen in de defence zijn we het eens. Ervaring zou mooi zijn, maar liever kwaliteit. De selectie van dit jaar bestaat voornamelijk uit mid-twintigers. De meesten hebben aardig wat eredivisie-ervaring en sommigen speelden ook internationaal al mee. Dus ervaring is wel al aanwezig. Stel je haalt 2 goede verdedigers, waarvan 1 een flinke dosis ervaring hebt zou ik al tevreden zijn.

Wat betreft Lester Brown ben ik ook eens. Mag van mij komen. Een speler als Perrier mag van mij dan wel vetrekken. Heeft weinig toegevoegde waarde als aanvaller.
pi_160479948
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef 020man het volgende:
Wat een anticlimax...
Amsterdam volgend seizoen maar eens investeren in 2 goede verdedigers erbij.
Liefst ook nog een goalie. Dat van Rijswijk dit weekend keepte was omdat van Duin vorige week in Turnhout belabberd keepte. Werd toen ook gewisseld, maar van Rijswijk is natuurlijk nog minder. Dus liever een eerste goalie erbij en van Duin als reserve. Ik vond Schotel van Dordrecht altijd wel een goeie. Mogelijk een optie?
Tot slot ook een wat meer trainen op afwerken en daadkrachtiger aanvallen. Hopelijk komt er hier ook nog wat voor bij. Misschien toch maar weer eens goed gaan praten met Prudden. Zit al bij de club en zou meteen in de toplijn komen.
Volgend jaar in elk geval 'statusspeler'
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_160479983
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef 020man het volgende:
Wat een anticlimax...
Amsterdam volgend seizoen maar eens investeren in 2 goede verdedigers erbij.
Liefst ook nog een goalie. Dat van Rijswijk dit weekend keepte was omdat van Duin vorige week in Turnhout belabberd keepte. Werd toen ook gewisseld, maar van Rijswijk is natuurlijk nog minder. Dus liever een eerste goalie erbij en van Duin als reserve. Ik vond Schotel van Dordrecht altijd wel een goeie. Mogelijk een optie?
Tot slot ook een wat meer trainen op afwerken en daadkrachtiger aanvallen. Hopelijk komt er hier ook nog wat voor bij. Misschien toch maar weer eens goed gaan praten met Prudden. Zit al bij de club en zou meteen in de toplijn komen.
Volgend jaar in elk geval 'statusspeler'

quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

Schotel gaat ook gewoon de kattebak in als er niemand naast hem komt staan om hem te beschermen, scheelt je 1 of 2 goals per wedstrijd maar meer niet ... zo slecht doen de beide heren het echt niet, denk niet dat je er meer wedstrijden mee had gewonnen

ik blijf erbij, er zijn 2 defences nodig, liefst ervaren mannen die de rest kunnen coachen en zodat Kwist en Kathan weer in de aanval kunnen spelen waar ze in mijn ogen nuttiger zijn samen met Connor Barrette uit het tweede

Ideaal zou zijn om Niko Suoreiniemi en Jochen Gross te halen, zijn met de huidige regels beiden statusspelers maar de eerste kost een klap centen die er niet zijn en de tweede lijkt gestopt te zijn

anders een jongen uit Polen of Letland ofzo, Mike Overweg en Danny Hansen

de rest is prima al moet van Rijswijk uiteindelijk vervangen worden voor een Amsterdamse jeugdgoalie (Jeremy Borgman als hij het aan kan) maar dat hoeft niet volgend seizoen

edit: en Lester Brown
Net alsof in de MOL de zilvervloot binnenloopt. Als hij een goede baan kan krijgen in Amsterdam meldt ie zich vanzelf

Die keeper van Zoetermeer kan je natuurlij voor een paar knaken zo halen, Pek ook bijvoorbeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_160480169
Ik zou eerder bang zijn dat de verdedigers die wat kunnen vertrekken. Er zijn maar een 2 handenvol goede Nederlandse verdedigers, maar een paar status verdedigers en slechts een paar spelers die willen vertrekken. En dan ook nog 2 ploegen in de buurt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 maart 2016 @ 07:54:57 #207
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160482376
Ik zou als ik Amsterdam was volg3nd seizoen lekker met dit team verder gaan. Hooguit 1 verdediger van buiten erbij, maar nog liever iets uit de eigen jeugd.

Speel met deze groep nog een jaar of 3 en je bent t nieuwe herentals.

MOL Liga zijn full profs trouwens. Dat kunnen wij hier niet betalen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 09:17:42 #208
9859 crew  Karina
Woman
pi_160483037
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef 020man het volgende:
Dat van Rijswijk dit weekend keepte was omdat van Duin vorige week in Turnhout belabberd keepte
Ik lees net dat Van Duin ziek was en daarom v. Rijswijk in de goal stond.

Nu Amsterdam eruit is ga ik gewoon juichen voor Den Haag, vanwege Clint _O_

Met zijn stoomreiniger :D

Vraagje aan Muted trouwens: STEL dat het bij Eaters-Amstel Tijgers gelijk was geworden, zou de OT dan nog zijn gespeeld? Eaters had dan alleen nog tot 2 punten kunnen komen terwijl Amsterdam er al 3 had, OT zou dan geen nut meer hebben gehad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 7 maart 2016 @ 09:49:20 #209
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160483521
Nee. Dan was er geen OT meer gespeeld.

Er zou alleen OT gespeeld zijn als Eaters de wedstrijd met 1 doelpunt verschil gewonnen had.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 7 maart 2016 @ 09:52:14 #210
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160483559
Wat was het een mooie avond in een kolkend Glanerbrook. Geen hoogstaand ijshockey maar het was van beide teams een felle Playoff wedstrijd als vanouds. Geleen was net iets scherper in de afwerking met meer doelpunten als gevolg, waar Rowan Delil de nodige kansen van de Tijgers verpestte.
Ik denk dat Amsterdam met de kin omhoog mag terugkijken op een mooi eerste seizoen BeNeliga.

Geleen wacht nu Flyers als tegenstander in de best of 3 halve finale, waar het een enorme uitdaging staat te wachten.
Flesje bier
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 10:50:22 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160484487
dat zeker, was stukken beter dan vorig jaar, op alle fronten en er zit nog zat groei in :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_160484777
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 07:54 schreef MutedFaith het volgende:
Ik zou als ik Amsterdam was volg3nd seizoen lekker met dit team verder gaan. Hooguit 1 verdediger van buiten erbij, maar nog liever iets uit de eigen jeugd.

Speel met deze groep nog een jaar of 3 en je bent t nieuwe herentals.

MOL Liga zijn full profs trouwens. Dat kunnen wij hier niet betalen.
Denk dat het wel meevalt, zeker gezien het aantal betere banen dat in Amsterdam te vinden is in plaats van pak hem beet Boekarest, Budapest of Cluj
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_160484927
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 07:54 schreef MutedFaith het volgende:
Ik zou als ik Amsterdam was volg3nd seizoen lekker met dit team verder gaan. Hooguit 1 verdediger van buiten erbij, maar nog liever iets uit de eigen jeugd.

Speel met deze groep nog een jaar of 3 en je bent t nieuwe herentals.

MOL Liga zijn full profs trouwens. Dat kunnen wij hier niet betalen.
Dan zullen er toch imports moeten komen die even goed zijn als Melancon

Denk dat het eerder een kwestie is van spelers niet kunnen houden er zijn nu immers nauwelijks goede verdedigers en genoeg goede aanvallers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_160484947
Ik hoop overigens dat Dax volgend jaar in de oberliga speelt :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 11:31:01 #215
9859 crew  Karina
Woman
pi_160485270
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:49 schreef MutedFaith het volgende:
Nee. Dan was er geen OT meer gespeeld.

Er zou alleen OT gespeeld zijn als Eaters de wedstrijd met 1 doelpunt verschil gewonnen had.
Tx. Leek me al logisch, maar kon zijn dat ze toch de wedstrijd 'uit' wilde spelen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160485329
Iemand overigens een idee voor een verdediger die via 2 jaar minor leagues(AHL,ECHL) en een paar jaar Europa de NHL gehaald heeft?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 maart 2016 @ 11:41:42 #217
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160485457
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denk dat het wel meevalt, zeker gezien het aantal betere banen dat in Amsterdam te vinden is in plaats van pak hem beet Boekarest, Budapest of Cluj
Ik denk dat 't niet meevalt. Vooral omdat ze er in de MOL helemaal niet naast hoeven te werken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 7 maart 2016 @ 11:44:03 #218
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160485491
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan zullen er toch imports moeten komen die even goed zijn als Melancon

Denk dat het eerder een kwestie is van spelers niet kunnen houden er zijn nu immers nauwelijks goede verdedigers en genoeg goede aanvallers
Er moeten dan wel imports komen die echt beter zijn dan de rest van 't team ja. Niet een import voor de breedte, omdat ie toevallig voor iets anders naar Amsterdam/Nederland komt.

Spelers houden verwacht ik juist bij Amsterdam geen problemen mee.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_160485494
lol
pi_160485529
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:41 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik denk dat 't niet meevalt. Vooral omdat ze er in de MOL helemaal niet naast hoeven te werken.
Denk dat het zonder te werken niet mee zal vallen als je een beetje kijkt naar het niveau van de imports daar maar goed niet iedereen wil niet op zijn 30e niks doen behalve 15 uur in de week ijshockeyen en wat fitnessen in een Oost Europese platteland stad . En zeker niet als je zoals Suoranemi een universitaire opleiding in de VS hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_160485561
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Er moeten dan wel imports komen die echt beter zijn dan de rest van 't team ja. Niet een import voor de breedte, omdat ie toevallig voor iets anders naar Amsterdam/Nederland komt.

Spelers houden verwacht ik juist bij Amsterdam geen problemen mee.
Mackie, Forward en Kathan, dat lijkt me beter dan de gemiddelde 17jarige uit de opleiding.

Als er geld in Den Haag en Zoetermeer niet.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_160485570
Suoranemi is ook meteen een van de 5 beste verdedigers in de BeNe-liga
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 maart 2016 @ 12:07:04 #223
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160485965
Suoraniemi is inmiddels toch ook al aardig op leeftijd of niet?
Flesje bier
pi_160486164
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 12:07 schreef Gezicht het volgende:
Suoraniemi is inmiddels toch ook al aardig op leeftijd of niet?
32, genoeg vraag naar een statusspeler die zo goed is als Suoranemi lijkt me, zeker als hij ook wat buiten ijshockey wil doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 12:31:31 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160486436
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:44 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Er moeten dan wel imports komen die echt beter zijn dan de rest van 't team ja. Niet een import voor de breedte, omdat ie toevallig voor iets anders naar Amsterdam/Nederland komt.

Spelers houden verwacht ik juist bij Amsterdam geen problemen mee.
ik verwacht eigenlijk dat Dax van de Velden niet al te lang blijft hangen, beetje een heethoofd maar dagen dat hij dat onder controle heeft is hij echt wel een van de betere die ik dit seizoen rond heb zien schaatsen, Overweg zal wel terug naar Utrecht gaan als er daar weer wat gebeurt en good old John Versteeg zal wel niet oneindig door blijven schaatsen al lijkt er nog niet echt slijt in te zitten _O-

verder zit het wel snor wat dat betreft denk ik

maar ik wil een ervaren verdediger zien als coach voor de verdedigers, hoeft geen hele goede te zijn zolang hij maar weet hoe het werkt allemaal
het gaat een stuk beter dan vorig seizoen maar iemand moet nog net ff de puntjes op de I zetten denk ik, zaterdag tegen Geleen was dat heel duidelijk ... als iemand in de buurt komt van Rowan Delil dan slaat David Arvay ofzo zijn kop eraf, van Duin/Rijswijk kun je blijven poken tot hij met puck en al in het doel ligt :')

daarnaast heb ik weinig (eigenlijk geen) doorstroom gezien van onderaf dit seizoen dat moet volgend jaar ook gaan gebeuren, zitten een aantal jongens in de U17 die heel veel punten scoren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')