Ander leuk kaartje mag op zich ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:53 schreef Polenbatser het volgende:
Ik wil wel een kaartje ontvangen en wil er ook wel eentje sturen. Woon wel in Tsjechië, dus hij is niet meer op tijd voor Valentijnsdag, plus extra verzendkosten en die shit. Moet het ook een speciaal Valentijnsdagkaartje zijn of mag gewoon een ander leuk kaartje ook?
Top!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ander leuk kaartje mag op zich ookik zet je op de lijst en zal een ontvanger + gever voor je regelen (heb nog wel even je adres nodig in DM)
Top!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:59 schreef Crip het volgende:
Ik heb 2 matches toot, Vinnie ga ik ook 1 versturen.
Ga nu de kaartjes halen xo
Komt in ordequote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:05 schreef Christian_Henderson het volgende:
Ik ken wel iemand die het zeker leuk zou vinden om een kaartje te ontvangen.
dus kan je ook naar iemand anders een kaartje sturen?
ik wil wel een kaartje van jouquote:
ik een naaktfoto van jouquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil wel een kaartje van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ja leuk idee.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:38 schreef Jano9 het volgende:
Kaartje zal vandaag nog verzonden worden en is dus morgen bij de persoon thuis! Misschien leuk als alle ontvangers het ontvangen kaartje posten in het topic!
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja leuk idee.
En sws even handig om te laten weten ofze aan zijn gekomen
post plsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:41 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb mijn kaartje ontvangen. Erg lief!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |