Ja dat kan. Toch had ik zelf wel graag wat meer bikkels willen zien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zullen ze ook wel op gecast worden. Al te stoïcijnse deelnemers leveren maar weinig tv op.
eten zoeken, nog wat pogingen doen om vis te maken, op andere manieren drinkbaar water maken, een douche maken, betere onderkomen bouwen, misschien iets met windenergie.....ik kan wat dingen bedenken....quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat er niet zoveel te survivallen was toen ze eenmaal het goede strand hadden gevonden. Er kwam ruimte om te klagen en na te denken.
Maar geen ontberingen meer voorzover ik kan zien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
eten zoeken, nog wat pogingen doen om vis te maken, op andere manieren drinkbaar water maken, een douche maken, betere onderkomen bouwen, misschien iets met windenergie.....ik kan wat dingen bedenken....
Elektriciteit opwekkenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
eten zoeken, nog wat pogingen doen om vis te maken, op andere manieren drinkbaar water maken, een douche maken, betere onderkomen bouwen, misschien iets met windenergie.....ik kan wat dingen bedenken....
Ja, dat lijkt me best een griezel om er bij te hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mounir is een beetje een labiele vent.
jaa why not...eiland levert de middelen, maak er gebruik vanquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Elektriciteit opwekken![]()
Aangespoeld computertje erop aansluiten, kunnen ze nog even op youtube kijken hoe dat eigenlijk werkt, survivallen.
ja...je kan toch niet weggestemd wordenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef 44rdbei het volgende:
Dan ga je toch alleen aan de andere kant van het eiland zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |