owj is het dat!quote:
Zal wel mooie tv zijn voor het gros, net als bij utopiaquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, er is weinig survivallen bij. Althans niet dat ze gefilmd hebben.
daar baal ik best een beetje van...had meer survival en minder emo-tv verwachtquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, er is weinig survivallen bij. Althans niet dat ze gefilmd hebben.
Misschien moet er een flesje zwarte haarverf aanspoelen.quote:
Paar scheermessen erbij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien moet er een flesje zwarte haarverf aanspoelen.
Het beeld een beetje matchen met de inhoud.
Hebben ze ook meteen te eten.quote:
Ik vind het jammer, had meer Bear Grylls verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal wel mooie tv zijn voor het gros, net als bij utopia
dit, het lijkt wel een aflevering van Gtstquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar baal ik best een beetje van...had meer survival en minder emo-tv verwacht
Ik dus ook. Maar het zal wel logisch zijn dat er bij ontberingen zoveel emoties loskomen. Ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar baal ik best een beetje van...had meer survival en minder emo-tv verwacht
ja is ook wel zo....maar moeten ze dat steeds laten zien dan..quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dus ook. Maar het zal wel logisch zijn dat er bij ontberingen zoveel emoties loskomen. Ofzo.
Daar zullen ze ook wel op gecast worden. Al te stoïcijnse deelnemers leveren maar weinig tv op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dus ook. Maar het zal wel logisch zijn dat er bij ontberingen zoveel emoties loskomen. Ofzo.
hoe opquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:38 schreef Urb het volgende:
Nouja het kan erger, gelukkig vooralsnog geen stelletjes daar.
Ik krijg de indruk dat er niet zoveel te survivallen was toen ze eenmaal het goede strand hadden gevonden. Er kwam ruimte om te klagen en na te denken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja is ook wel zo....maar moeten ze dat steeds laten zien dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |