quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:22 schreef Abed het volgende:
Ik zou me daar zo op mn gemak voelen.En als er niet om de haverklap een camera in je bek geduwd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik dus erg slecht kunnen hebben.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
En dan is dit nog maar een maandje... in Utopia zitten sommigen al meer dan een jaar op elkaars lip.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat groepsgedoe zou mij ook al gauw opbreken.
24 uur met Cees is erger dan een maand op het eiland.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:27 schreef Disana het volgende:
E
[..]
En dan is dit nog maar een maandje... in Utopia zitten sommigen al meer dan een jaar op elkaars lip.
jah....en wij hebben er last vanquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:27 schreef Disana het volgende:
E
[..]
En dan is dit nog maar een maandje... in Utopia zitten sommigen al meer dan een jaar op elkaars lip.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef Abed het volgende:
[..]
24 uur met Cees is erger dan een maand op het eiland.
Haha ja, sommigen zou je er uit willen trappen met een grote boog.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah....en wij hebben er last van
En daar hebben ze ook nog eens geen klap te doen, de hele dag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:27 schreef Disana het volgende:
E
[..]
Je kunt het aan de langstzittende merken: die vliegt steeds vaker uit de bocht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daar hebben ze ook nog eens geen klap te doen, de hele dag.
Dat is nou echte liefdequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:30 schreef Prisha het volgende:
"nu Sjoerd weg is heb ik er ook geen zin in"
wat is dat voor een argument
Viel me ook op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:30 schreef Prisha het volgende:
"nu Sjoerd weg is heb ik er ook geen zin in"
wat is dat voor een argument
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |