die dommeriken zijn vergeten een opvangbakje eronder te houden.....ze kunnen ook niks daarquote:
Sjoerd en Ernesto vonden een flinke yucca plant en anderhalve ananas. En ze hadden wat vallen gezet voor leguanen en zuks.quote:
of er blijft er eentje over...soort Robinson Crueso..hey dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, op dit tempo zitten we over twee weken naar een leeg eiland te kijken.
Ook mooi, alleen niet zo spannend.
Dan hoop ik dat het Moniek isquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
of er blijft er eentje over...soort Robinson Crueso..hey dat zou wat zijn zeg
Dan hoop ik wel dat het een van de cameramannen is. Fatsoenlijke beelden ipv Blair Witch Island.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
of er blijft er eentje over...soort Robinson Crueso..hey dat zou wat zijn zeg
jaaa....Leonquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat het een van de cameramannen is. Fatsoenlijke beelden ipv Blair Witch Island.
Arie haalt de snelheid uit het programmaquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:08 schreef opreis het volgende:
Moniek krijgt wel heel veel screentime, dat mag wel minder, Marloes mag vaker in beeld.
En wtf is de toegevoegde waarde van die stukjes met Arie op dat eiland? Dat had ie toch net zo goed in Nederland in een studie kunnen opnemen als voice over?
kom...we gaan ons opgevenquote:
Ik ben erg slecht met namen en gezichten linken, geen idee welke Leon is.quote:
quote:
wahhhh dat weet je niet...quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Is goed, kom toch niet door selectie heen
die leukequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben erg slecht met namen en gezichten linken, geen idee welke Leon is.
Zie fotootjes in de OP, maar tis een cameraman geloof ik dus daarom denk minder in beeld ook ?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben erg slecht met namen en gezichten linken, geen idee welke Leon is.
Urbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |