Ja, ik zal bellenquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even dierenarts bellen. Die weet het wel.
quote:
Net klaar met werken. (wel gewoon thuis)quote:
Ik ben ook net thuis, hoe was het werken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Net klaar met werken. (wel gewoon thuis)
Ik was al thuis. Werken was oké, niet bijzonder. Gewoon tikken, tikken, tikken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben ook net thuis, hoe was het werken?
Lekker handig dan. maar wordt er nog iets aan veranderd of zit jij nu met de gebakken peren?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was al thuis. Werken was oké, niet bijzonder. Gewoon tikken, tikken, tikken.
Alleen beetje irritatie. Werkgever vraagt wanneer ik ingepland kan worden. Ik dus alle dagen opgeven, behalve het weekend en maandag (ziekenhuis). Geeft ze iets met een deadline op maandag. Terwijl ik nu al met iets anders bezig ben. Dat lukt niet allemaal op vrijdag.
Ik heb een mailtje gestuurd. Toen vroeg ze: kan dinsdag ook? Maar het is best wel veel, dus ik twijfel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lekker handig dan. maar wordt er nog iets aan veranderd of zit jij nu met de gebakken peren?
Ik snap het!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd. Toen vroeg ze: kan dinsdag ook? Maar het is best wel veel, dus ik twijfel.Het zou lullig zijn als ik het niet haal, maar ik wil ook niet weer gaan zeuren.
prima.quote:
oh ik heb gewerkt en daarna tv gekekenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
prima.
net ff mensen jantjes gegeven in nba2k16 en madden16
welkequote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die controller ligt lekker in de hand
speelt je vriendin alleen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
toen kwam ik erachter dat we fallout 4 hadden maar dat is jodensaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |