Eigen server dus?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet veel speciaals. Enige wat actief draait voor het forumbezoek is Wappalyzer. De rest staat allemaal uit.
Wat, nee, die errors komen gewoon in de inspector console van Chromium. Gewoon bij bezoek. Wappalyzer doet alleen een check van de source om frameworks en dergelijke te herkennen.quote:
Je hebt toch wel Google Chrome?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat, nee, die errors komen gewoon in de inspector console van Chromium. Gewoon bij bezoek. Wappalyzer doet alleen een check van de source om frameworks en dergelijke te herkennen.
Chromium ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Google Chrome?
De client, oftewel een desktopcomputer met kubuntu.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 08:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je het dan over de server of over de cliënt?
Ik ga de mobiele proberenquote:Op FOK moet je die idiote sneeuwheader uitzetten in je settings, dat scheelt al de helft. Maar dan nog is FOK bizar zwaar voor je browser. Gewoon zsm wegklikken. Of lekker de mobiele layout gebruiken, die is heerlijk.
Heb hem op ‘text mode’ gezet -- batterijduur meteen omhoogquote:Op zaterdag 19 maart 2016 08:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Op FOK moet je die idiote sneeuwheader uitzetten in je settings, dat scheelt al de helft. Maar dan nog is FOK bizar zwaar voor je browser. Gewoon zsm wegklikken. Of lekker de mobiele layout gebruiken, die is heerlijk.
Ja, dat is al gelukt. Ik heb nu een versie geforceerd die in principe moet werken met wash. Maar als ik het commando geef, blijft 'ie scannen zonder resultaten. Airodump-ng heeft wel een boel (20+) zichtbare netwerken.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:35 schreef LintuxCx het volgende:
Je kunt via packages.debian.org/libpcap0 (of ubuntu.com) een ouwe versie opzoeken. (Gewoon de huidige versie van een oudere OS release)
Als dat niet genoeg is moet je zo'n archiefsite opzoeken, die zijn er ook wel. Bijvoorbeeld http://snapshot.debian.org/.
Ja: systeeminstellingen -> vergrendelen en helderheid. Daar zie je die opties als het goed is.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:41 schreef borbit het volgende:
Ik draai nu Ubuntu Gnome. En iedere keer dat ik een tijdje niks doe of de klep van de laptop dicht doe gaat ie in suspension. Dat is op zich prima maar ik moet iedere keer mijn wachtwoord in tikken als ie uit slaap komt. Kan ik dat uit zetten?
Als ik hem uitschakel en weer opstart kom ik wel gewoon zonder wachtwoord op de desktop.
Die heb ik niet. Ik heb wel setting -> Power. En daar kan ik "dim screen when inactive" uit zetten maar ik wil wel dat het scherm zwart gaat als ik een tijdje niks doe. Ik wil dan alleen als ik terug kom op spatie rammen en verder werken. Zonder wachtwoord dus.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja: systeeminstellingen -> vergrendelen en helderheid. Daar zie je die opties als het goed is.
Ja je zou denken dat zoiets makkelijk in te stellen moet zijn. Maar kennelijk niet dus. Je zou ook denken als je auto login inschakelt het ook geld voor de slaapstand.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:31 schreef thabit het volgende:
Natuurlijk moet zoiets mogelijk zijn, maar ik draai zelf geen Ubuntu Gnome, dus ik zou niet weten hoe. Met andere woorden: je hebt niets aan deze reactie.
Als het goed is, heb het niet getest, kun je met "dconf-editor" de instelling org.gnome.desktop.screensaver.lock-enabled uitzetten.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:56 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja je zou denken dat zoiets makkelijk in te stellen moet zijn. Maar kennelijk niet dus. Je zou ook denken als je auto login inschakelt het ook geld voor de slaapstand.
A ik dacht eigenlijk dat die vervangen was door tweak tool. Maar daar moest ik inderdaad zijn. Alleen stond die optie die jij noemt er niet. Maar wel een "ubuntu-lock-on-suspend"quote:Op maandag 21 maart 2016 18:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Als het goed is, heb het niet getest, kun je met "dconf-editor" de instelling org.gnome.desktop.screensaver.lock-enabled uitzetten.
Waar heb je het over? Ik kan prima een achtergrond/wallpaper zetten voor iedere individuele virtuele desktop. XFCE 4.12quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Snapt nog steeds niet waarom je bij elke virtuele desktop(ik heb sinds begin 2007 er altijd 4) niet een eigen wallpaper kan toepassen.
1 wallpaper voor alle virtuele desktops.![]()
![]()
Huidige KDE versie is fucked up(5.18.x)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik kan prima een achtergrond/wallpaper zetten voor iedere individuele virtuele desktop. XFCE 4.12
Als je van scherm aan het wisselen ben zie je de achtergrond al lang niet meer?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 02:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Snapt nog steeds niet waarom je bij elke virtuele desktop(ik heb sinds begin 2007 er altijd 4) niet een eigen wallpaper kan toepassen.
1 wallpaper voor alle virtuele desktops.![]()
![]()
Dat is het juist,elke virtuele scherm heeft geen eigen "vaste plek" meer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 05:04 schreef borbit het volgende:
[..]
Als je van scherm aan het wisselen ben zie je de achtergrond al lang niet meer?
Wat draai je? Hier Gnome en virtuele schermen werkt soepel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is het juist,elke virtuele scherm heeft geen eigen "vaste plek" meer.
Ik heb KDE 5.18.xquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:18 schreef borbit het volgende:
[..]
Wat draai je? Hier Gnome en virtuele schermen werkt soepel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |