abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 februari 2016 @ 07:03:51 #201
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_159853165
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 02:33 schreef Hathor het volgende:

Vond jij niet dat Rutte het wel aardig deed dan? Het is gewoon een soort standup comedy act, is echt niet voor iedereen weggelegd, en hij deed het bij lange na niet slecht. Natuurlijk zijn het niet zijn eigen grappen en word alles voor hem geschreven, maar je moet het nog wel effe zelf brengen.
Bij gebrek aan politieke visie kun je dit soort voorgekauwde lolbroekerij misschien wel verwelkomen, ja. Een keuze uit armoe. Maar dan hebben we toch in elk geval een leuke avond gehad!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_159855186
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 02:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vond jij niet dat Rutte het wel aardig deed dan? Het is gewoon een soort standup comedy act, is echt niet voor iedereen weggelegd, en hij deed het bij lange na niet slecht. Natuurlijk zijn het niet zijn eigen grappen en word alles voor hem geschreven, maar je moet het nog wel effe zelf brengen.
Rutte heeft zelf ook wel humor, het is gewoon een goed spreker die de kwinkslag prima beheerst en als goed spreker ook de timing van een humorist heeft. Maar dat er wat te lachen valt wil niet zeggen dat het ok is dat het kabinet ineens met één mond grapt, dat de PO en de premier lekker gezellig en knus met elkaar zijn, dat de PO de premier helpt met diens populariteit, en dat de premier tegenstanders van zijn ongrondwettige mediawet met hun priveleven bespot.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159866429
Nu ik die Lucky TV edit heb gekeken kan ik me goed inbeelden dat ik het ook niet leuk zou hebben gevonden. Het is inderdaad een premier onwaardig. Denk dat Mark Rutte het achteraf ook niet echt gepast vindt, maar zou me zoals zo vaak erg kunnen vergissen in deze man. Sneu ook voor de dochter van Jan Marijnissen.
pi_159868133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:16 schreef Odaiba het volgende:
Nu ik die Lucky TV edit heb gekeken kan ik me goed inbeelden dat ik het ook niet leuk zou hebben gevonden. Het is inderdaad een premier onwaardig. Denk dat Mark Rutte het achteraf ook niet echt gepast vindt, maar zou me zoals zo vaak erg kunnen vergissen in deze man. Sneu ook voor de dochter van Jan Marijnissen.
Hoezo? Je weet dat de lucky nep is he? :P
pi_159868399
Ik woonde gisteren de commissievergadering over migratie / asielzoekers bij in de plenaire zaal van de Tweede Kamer en toen schoot Rutte lachbekje ook opeens uit in het niets in de lach. De lachpremier. Man, ik had aan het einde van de eerste termijn een pijnlijke kont: heeft 2,45 uur geduurd en toen werd de vergadering geschorst voor een uur. We hebben het daarna voor gezien gehouden. Die clashes van Geert Wilders en Tunahan Kuzu waren wel prachtig. Kuzu diende Geert Wilders tijdens zijn spreektijd vaak van repliek. Hoewel ik moet zeggen dat Kuzu van dichtbij ook elitair over komt. In alles: de manier van lopen / lichaamstaal. Heel anders dan op tv. Die gasten mogen elkaar duidelijk niet. Bizar.

[ Bericht 6% gewijzigd door George_Zina op 12-02-2016 20:34:36 ]
pi_159868471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Rutte heeft zelf ook wel humor, het is gewoon een goed spreker die de kwinkslag prima beheerst en als goed spreker ook de timing van een humorist heeft. Maar dat er wat te lachen valt wil niet zeggen dat het ok is dat het kabinet ineens met één mond grapt, dat de PO en de premier lekker gezellig en knus met elkaar zijn, dat de PO de premier helpt met diens populariteit, en dat de premier tegenstanders van zijn ongrondwettige mediawet met hun priveleven bespot.
Vond Rutte erg matig, houterig, dat telefoongesprekje zou zelfs misstaan op de eindejaarsmusical van groep 8.
pi_159869493
Slagter is een oude smeerlap. Daar is niks aan gelogen. Ik zie mijn 60 jarige vader niet thuis komen met een jonge griet van 30 jaar. Integendeel, hij is al 26 jaar getrouwd met mijn moeder die dit jaar 52 jaar wordt. _O_
pi_159869618
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:15 schreef Operc het volgende:

[..]

Hoezo? Je weet dat de lucky nep is he? :P
Ja, maar ik kan me wel inleven hoe die meid zich nu moet voelen... Ook al vind ik het zelf ook een nogal groot leeftijdverschil. Dit is iets prive lijkt mij.
pi_159869798
Tot overmaat van ramp schijnt Jan ook nog aangehouden te zijn:
http://m.metronieuws.nl/x(...)-pillen-in-kofferbak
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_159869892
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:56 schreef Monolith het volgende:
Voor nieuwe leden?
pi_159869911
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:49 schreef George_Zina het volgende:
Slagter is een oude smeerlap. Daar is niks aan gelogen. Ik zie mijn 60 jarige vader niet thuis komen met een jonge griet van 30 jaar. Integendeel, hij is al 26 jaar getrouwd met mijn moeder die dit jaar 52 jaar wordt. _O_
Zeg nooit nooit, ook jouw vader zou wel eens niet aan de verleiding kunnen weerstaan mocht er zich ooit de situatie voordoen dat ie een jong bloempje kan plukken. Is ook gewoon een hele doodnormale menselijke eigenschap overigens, we zijn van nature nou eenmaal niet monogaam.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159869940
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:56 schreef Monolith het volgende:
_O-
pi_159869952
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit, ook jouw vader zou wel eens niet aan de verleiding kunnen weerstaan mocht er zich ooit de situatie voordoen dat ie een jong bloempje kan plukken. Is ook gewoon een hele doodnormale menselijke eigenschap overigens, we zijn van nature nou eenmaal niet monogaam.
Ik kan mij dat niet voorstellen maar de ''''wonderen'''' zijn de wereld nog niet uit.
pi_159870193
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:59 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Ik kan mij dat niet voorstellen maar de ''''wonderen'''' zijn de wereld nog niet uit.
Ik hoop het ook niet voor je, maar het zou echt niet de eerste zijn die de verleiding niet kan weerstaan. Als ik de verhalen over die Slagter zo lees, was het best een stabiel huwelijk, bovendien steunde ze hem in alles wat met zijn carriere te maken had, en voor haar leeftijd was het ook nog eens best een aantrekkelijke vrouw, maar er komt een chickie van 30 langs, en POEF...weg is Jan en gedaan is het met de liefde. :')
pi_159870278
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:59 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Of het wordt gewoon door iemand beweerd, zonder dat het waar is. Leuk voor je om te horen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159870356
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik hoop het ook niet voor je, maar het zou echt niet de eerste zijn die de verleiding niet kan weerstaan. Als ik de verhalen over die Slagter zo lees, was het best een stabiel huwelijk, bovendien steunde ze hem in alles wat met zijn carriere te maken had, en voor haar leeftijd was het ook nog eens best een aantrekkelijke vrouw, maar er komt een chickie van 30 langs, en POEF...weg is Jan en gedaan is het met de liefde. :')
Laten we het hopen. Goed dat Mark Rutte hem eens onder handen heeft genomen: ouwe viespeuk.
pi_159870398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Of het wordt gewoon door iemand beweerd, zonder dat het waar is. Leuk voor je om te horen.
Ja, lange huwelijken worden steeds zeldzamer en 26 jaar is op een hand te tellen.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:11:13 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159870605
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is iig heel apart dat dat huwelijk schijnbaar vanuit het niets ineens op de klippen gelopen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')