Boehoe, één avondje wat minder serieus lullen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En verder, kan die Rutte zich niet beter met andere zaken bezig houden?
Klopt. Mijn netto salaris was in januari 125 euro hoger. 125 x 12 = 1500quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:05 schreef hoas het volgende:
[..]
Eh dat was geen grap, maar een leugen.
Het is je gegund kerel, wacht maar af, ik weet uit ervaring dat als ik wat krijg dat ik er op toe mag leggen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Mijn netto salaris was in januari 125 euro hoger. 125 x 12 = 1500Hij beloofde éénmalig 1000, en niet structureel 1500
Het wordt nog erger, want die bedragen werken ook nog door in het vakantiegeld en 13e maand
quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:06 schreef TUFKAL het volgende:
Ik vond het zure gezicht van Jan Slagter onbetaalbaar.
Het plan was er eind 2015 door. Dat noem ik niet op de valreep voor maart 2017.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het is je gegund kerel, wacht maar af, ik weet uit ervaring dat als ik wat krijg dat ik er op toe mag leggen.
En wat heet beloven, wel een beetje laat of niet, ben je toch wel met me eens of niet?
Of heeft het ermee te doen dat het richting 2017 aan het gaan is?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:06 schreef TUFKAL het volgende:
Ik vond het zure gezicht van Jan Slagter onbetaalbaar.
Normale mensen hadden gelachen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:29 schreef john2406 het volgende:
Hoe zou het gezicht van die andere uitgezien hebben als deze zich op hetzelfde niveau had begeven?
wat zei die danquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:19 schreef fathank het volgende:
Dolf Janssen over Saudi-Arabie was wel goud.
Als het zal me weinig aan mijn reet roesten, ik heb er niks van?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trek je nou in twijfel of Slagter iets met de dochter van Marijnissen heeft?
En dan te bedenken dat ie zelf 40+ is en nog nooit een vriendin heeft gehad. Het zal wel frustratie zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:43 schreef matthias24 het volgende:
hahahahahahahahahaha wat is mark rutte toch grapig hahahahahaik lach me gewoon een aap
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor dit gedeelte hebben de meeste mensen de beschikking gekregen over gezond verstand en inschattingsvermogen. Helaas niet iedereen dus.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:49 schreef LeesFoknl het volgende:
Als men hen daar nu op aanspreekt zal ie wel zeggen (dat van die alcohol en dat weken lang niet kunnen slapen) dat het slechts een grap was. En dat vind ik nou het probleem met die man, je weet nooit wanneer het een grap is of serieus. Dacht de eerste jaren ook ieder keer hij maakt een grap als weer een nieuw regeringsbesluit in het nieuws kwam.
ja echt he.... weetje ik zal je eerlijk zegen dat ik denk dat mensen om zijn grapen lachen omdat het gaat om mark rutte. als ik diezelfde grapen had vertelt had waarschijnelijk niemand erom gelachen. maar hoe dan ook ik denk persoonlijk dat het tijd word voor een nieuwe president hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ie zelf 40+ is en nog nooit een vriendin heeft gehad. Het zal wel frustratie zijn.
Grapen vind ik wel grappig, moest dus lachen om je postquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:58 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja echt he.... weetje ik zal je eerlijk zegen dat ik denk dat mensen om zijn grapen lachen omdat het gaat om mark rutte. als ik diezelfde grapen had vertelt had waarschijnelijk niemand erom gelachen. maar hoe dan ook ik denk persoonlijk dat het tijd word voor een nieuwe president hoor.
Ben jij zoiemand die altijd maar meelacht met een grap ook al vind je hem niet leuk?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
En door er nu nogmaals zuur op te reageren komt het filmpje alleen maar vaker in de media.
Als jij op een 30e een bejaarde versierde zou je het ook van de daken schreeuwen. Mensen die wel eens vaker neuken kunnen zich over het algemeen inhouden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:57 schreef FlyDutchMan het volgende:
Wat doet die gast zuur? Als ik op die leeftijd een 30-jarige dame versierde zou ik het van de daken schreeuwen.
Sterker nog, ik denk dat ze me een jasje aandeden met de armen op de rug vast gebonden?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:58 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja echt he.... weetje ik zal je eerlijk zegen dat ik denk dat mensen om zijn grapen lachen omdat het gaat om mark rutte. als ik diezelfde grapen had vertelt had waarschijnelijk niemand erom gelachen. maar hoe dan ook ik denk persoonlijk dat het tijd word voor een nieuwe president hoor.
Tja, het laatste liberale kabinet voor Rutte was ook al een tijdje geleden, dus dat je gewend bent dat de belastingen linksom dalen maar rechtsom harder stijgen is logisch. Lang leve liberalisering en verdergaande verkleining van de rol van de overheid en daarmee lagere belastingen!quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het is je gegund kerel, wacht maar af, ik weet uit ervaring dat als ik wat krijg dat ik er op toe mag leggen.
En wat heet beloven, wel een beetje laat of niet, ben je toch wel met me eens of niet?
Of heeft het ermee te doen dat het richting 2017 aan het gaan is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |