Ja ik weet niet, ik zou denk ik schreeuwen en huilen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders?
Heb wel eens van die fragmenten gehoord van 9/11. Ook scary.
Je wordt er toch voor opgeleid... Je ondergaat allerlei tests voordat je piloot mag worden...quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik zou denk ik schreeuwen en huilen.
Die laatste recording van Polish Air Force vind ik wel best heavy. Je hoort ze crashen en schreeuwen ''FUUUUCK''
shhhht deze peeps mogen dat niet wetenquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:10 schreef MAHL het volgende:
Tevens, Utopia (de Britse serie dan)
Arby
Als passagier zijnde wel, als piloot zijnde ben je daar wel op getraind, alhoewel het altijd maar afvragen is hoe je op zoiets reageert.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik zou denk ik schreeuwen en huilen.
Die laatste recording van Polish Air Force vind ik wel best heavy. Je hoort ze crashen en schreeuwen ''FUUUUCK''
quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn docenten en studenten praten over rokjes en broekjes wat is dit
Jouw studenten, ja?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn docenten en studenten praten over rokjes en broekjes wat is dit
Ja dat is waar, wel knap hoor. Zou niet zo kalm kunnen zijn als ik wist da tik dood ging.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wordt er toch voor opgeleid... Je ondergaat allerlei tests voordat je piloot mag worden...
Zou janken als een babyquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat is waar, wel knap hoor. Zou niet zo kalm kunnen zijn als ik wist da tik dood ging.
oké, leraresquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vind jij wel lekker he
[..]
Ja
Droogneukertquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
hey noel
net mn jas binnen
wat een kut jas, veel te groot ook
en bij schouders weer te nauw
quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
hey noel
net mn jas binnen
wat een kut jas, veel te groot ook
en bij schouders weer te nauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |