abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159800164
ik kwam Wooof geperste brokken tegen.

heeft iemand ervaring met deze brokken en de service/levering van dit bedrijf?

momenteel heeft onze hond Specific op zich prima maar iets duurder (da is het probleem nog niet eens zo) maar te bestellen bij de dierenarts etc.

in mijn zoektocht of deze brokken online te bestellen waren kwam ik dit tegen en het klinkt me op zich best goed

http://wooof.xyz/?gclid=CNHej__y7MoCFfMV0wodq8UIcQ
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:10:30 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_159800590
Ik heb ze wel eens geprobeerd. Niet te vreten.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_159802088
Er is niets dat jou ervan weerhoudt om specific online te bestellen. Moet je alleen wel controleren of het inclusief de verzendkosten goedkoper is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 17 februari 2016 @ 11:39:15 #4
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_159987256
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:44 schreef marielle33 het volgende:
ik kwam Wooof geperste brokken tegen.

heeft iemand ervaring met deze brokken en de service/levering van dit bedrijf?

momenteel heeft onze hond Specific op zich prima maar iets duurder (da is het probleem nog niet eens zo) maar te bestellen bij de dierenarts etc.

in mijn zoektocht of deze brokken online te bestellen waren kwam ik dit tegen en het klinkt me op zich best goed

http://wooof.xyz/?gclid=CNHej__y7MoCFfMV0wodq8UIcQ
Sinds kort geef ik mijn hond Wooof. Bevalt beter dan de krokante brok. Ook qua wat eruit komt zeg maar :)
Mijn dierenarts zegt:
quote:
We hebben naar de lijst die u heeft gestuurd gekeken en zover het te beoordelen is, is dit een voeding met een gemiddeld percentage aan vetten en eiwitten. Echter mocht u dit geven als een high preformance voeding, waar de Wooof HE voor bedoelt is dan blijken hier niet voldoende vetten en eiwitten in te zitten. Doordat er in Nederland maar een beperkte ingrediëntenlijst op de verpakkingen hoeft te staan, is niet te zien hoeveel procent van de eiwitten te verteren is voor een hond. Daarom is het niet te zeggen of deze voeding optimaal is. Ook kiest de fabrikant er in dit geval voor om geen calorieën op de verpakking te vermelden, wat normaal een goede inschatting geeft van de verteerbare eiwitten. Ik denk dat het ten alle tijden en dus ook in dit geval erg belangrijk is om te kijken hoe het dier reageert op de voeding.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_160029361
Hij eet momenteel specific cxs s wat ook geperst is ik wil ook absoluut niet van geperst af.
Et is dus zoeken naar spexific cxd s online bestellen zonder belachelijke verzendkosten of wooof proberen maar gezien wij n jack russell hebben zal ik ze eens bellen of er probeerzakjes zijn anders heb ik 12 kilo en dat is hier niet zomaar op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')