Sinds kort geef ik mijn hond Wooof. Bevalt beter dan de krokante brok. Ook qua wat eruit komt zeg maarquote:Op woensdag 10 februari 2016 10:44 schreef marielle33 het volgende:
ik kwam Wooof geperste brokken tegen.
heeft iemand ervaring met deze brokken en de service/levering van dit bedrijf?
momenteel heeft onze hond Specific op zich prima maar iets duurder (da is het probleem nog niet eens zo) maar te bestellen bij de dierenarts etc.
in mijn zoektocht of deze brokken online te bestellen waren kwam ik dit tegen en het klinkt me op zich best goed
http://wooof.xyz/?gclid=CNHej__y7MoCFfMV0wodq8UIcQ
quote:We hebben naar de lijst die u heeft gestuurd gekeken en zover het te beoordelen is, is dit een voeding met een gemiddeld percentage aan vetten en eiwitten. Echter mocht u dit geven als een high preformance voeding, waar de Wooof HE voor bedoelt is dan blijken hier niet voldoende vetten en eiwitten in te zitten. Doordat er in Nederland maar een beperkte ingrediëntenlijst op de verpakkingen hoeft te staan, is niet te zien hoeveel procent van de eiwitten te verteren is voor een hond. Daarom is het niet te zeggen of deze voeding optimaal is. Ook kiest de fabrikant er in dit geval voor om geen calorieën op de verpakking te vermelden, wat normaal een goede inschatting geeft van de verteerbare eiwitten. Ik denk dat het ten alle tijden en dus ook in dit geval erg belangrijk is om te kijken hoe het dier reageert op de voeding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |