quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sterker nog, die neemt Mark gewoon over die Bram Ladage!
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sterker nog, die neemt Mark gewoon over die Bram Ladage!
Cees wordt meer en meer Zure Zultquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Dotteke het volgende:
Cees wil nog door gaan met bewuster leven, het zeikt en zeikt maar door.
Die houd echt nooit op zal dit script zijn . Redactie tegen Cees maak ze helemaal gek .quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zoals ik begreep had mark al eerder in een patatkraam gestaan ..... vernieuwend
Niet vernieuwend, maar wel verdienend, hard nodig met al die klaplopers daar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zoals ik begreep had mark al eerder in een patatkraam gestaan ..... vernieuwend
Ik heb een infraroodkijker gekocht in een militaire dumpzaak.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zie jij wel iets op die streams![]()
Die van mij zijn weer zwart en donker zwart
Ceesie heeft een mooi scriptquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Dotteke het volgende:
O echt he, ik heb zo maar het vermoeden dat hij veel stemmen gaat krijgen van zijn medebewonersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Cees wordt meer en meer Zure Zult
Oftewel .... slechte opvoeding voor die klaplopersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[..]
Niet vernieuwend, maar wel verdienend, hard nodig met al die klaplopers daar.
Die man moet gek worden van zichzelf zo langzamerhandquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Die houd echt nooit op zal dit script zijn . Redactie tegen Cees maak ze helemaal gek .
en dan blijft hij er gewoon weer in.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt he, ik heb zo maar het vermoeden dat hij veel stemmen gaat krijgen van zijn medebewoners
Beeldquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:24 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb een infraroodkijker gekocht in een militaire dumpzaak.
Alleen zo hypocriet als de neten, hij stond zelf te snoepen achter de buitenwc vandaag.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:25 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Oftewel .... slechte opvoeding voor die klaplopers
Jup, in stand houden, dat vakantie gevoel, en denk dat Ivan en Mark dat eindelijk inzien en zat zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:25 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Oftewel .... slechte opvoeding voor die klaplopers
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en dan blijft hij er gewoon weer in.
Volgens mij ook .quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die man moet gek worden van zichzelf zo langzamerhand
Alleen Mark ?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had die Mark allang over het hek gegooid zeg
Ik eerst een aantal anderen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een zeeeeer ruim hart voor onze Ceesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen zo hypocriet als de neten, hij stond zelf te snoepen achter de buitenwc vandaag.
Oh jaaaa ik ben voor!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:28 schreef lonneberga het volgende:
Zou nu weleens een bank willen zien met Ivan,Ramona en Do.
Die stuitert zo terug met die kikkerbillenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
me tooquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ik heb een zeeeeer ruim hart voor onze Cees![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die stuitert zo terug met die kikkerbillen
Het gaat heel saai worden zonder rat Mark.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Mark mag van mij nog wel even blijven.
met vereende krachten moet dat lukkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Eerst Ramona, en als je het dan nog niet in de rug hebt, Wim,Rob,Ben en Bjorn erachteraan.
Nou, ik ook.quote:
Nou Gabs, je doet toch geen bal, organiseer een evenement.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef Dotteke het volgende:
Evenementen bureau Utopia, zegt Mark
We hebben niet eens evenementen meer, zegt Gabs
paaseihoofd?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
moet steeds aan Frans Bauer denken als ik hem zie,ook zo'n soort van paasei hoofd.
nee bah,geen stelletjes meer hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:33 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, die moet nog blijven om Nicole te stangen door met Row wat te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |