Je schreeuwt en beledigt, meer zag ik nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
SIMPELE ZIELEN ZIEN JULLIE NIET WAT JULLIE DOEN
meh, rommelig dagje vandaagquote:
Dat klopt* Nou goed?????????quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Hoe is dat waar in dit geval dan?
Wat?quote:
ninja edit hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?
Hij zegt dat het afleidt van de inhoudt, jij bevestigt dat, ik snap alleen niet hoe in het voorbeeld dat jij gaf dat opgaat. Die puntjes bij ...durftevragen.... doet ze toch niet om af te leiden van de inhoud? Dat zou vaag zijn
.
Ik heb berouw. Ik smeek vergiffenis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je schreeuwt en beledigt, meer zag ik niet
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bevestigt ipv bevestigd, nou nou.
Het leest lastig en daardoor is het lastig te volgen en leidt het af van de inhoud.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?
Hij zegt dat het afleidt van de inhoudt, jij bevestigt dat, ik snap alleen niet hoe in het voorbeeld dat jij gaf dat opgaat. Die puntjes bij ...durftevragen.... doet ze toch niet om af te leiden van de inhoud? Dat zou vaag zijn
.
quote:
Ik weet wel een manier om mij te troostenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb berouw. Ik smeek vergiffenis.
Oh.. Mijn.. God ..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha wat ne goei hij dacht dat hij mocht neuken hihihi![]()
![]()
![]()
![]()
wat ne dij'nkletser.
Zo gaat het hier al weken helaasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha wat ne goei hij dacht dat hij mocht neuken hihihi![]()
![]()
![]()
![]()
wat ne dij'nkletser.
Ik zuig als een professional.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om mij te troosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |