ja eng he, wanneer verwacht jij haartjes daar? xdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:31 schreef Viskarretje het volgende:
GVD ik kom deze SC in en het gaat over schaamhaar scheren
Kun je ze vastzetten als de shit aan is. Anders dan zijn de eitjes geklutst.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact, dan kun je ze ook om je ballen heen slaan, vet galant en alles.
Met een sjabloontje erin he.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef Viskarretje het volgende:
Je schaamhaar groen verven met glow in the dark spray. das pas hip.
Yep.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tof, ga je volledige carrière- switch maken? Ik denk dat zo'n opleiding pittiger is dan het lijkt, of niet?
SOA in Tsjernobyl opgelopen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef Viskarretje het volgende:
Je schaamhaar groen verven met glow in the dark spray. das pas hip.
Als je goed keek kon je ze onder m'n broekspijpen zien komenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat je die op de meet niet hebt laten zien
;D nee. Maar dat wil ik nog eens toepassen. Dat er dan in glow in the dark staat: Wil je met me trouwen?quote:
Trouwen vind ik ook meteen weer zo drastischquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
;D nee. Maar dat wil ik nog eens toepassen. Dat er dan in glow in the dark staat: Wil je met me trouwen?
Kan me dat wel indenken. Je komt ook types tegen die Braddie heten, en dan ben je letterlijk begeleider natuurlijk. Zo'n type trekt uit het niets op de snelweg aan de handrem omdat 'ie bang is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep.
En inderdaad, veel pittiger, het is niets in de trend van: "Dit zijn de regels, succes doei". Komt een stuk lesgeven, psychologie (I kid you not) en dergelijke bij kijken.
Volgende keer zal ik even onder tafel kijken als we patat etenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je goed keek kon je ze onder m'n broekspijpen zien komen
OMDAT JE PENIS DAN GROTER LIJKT, LULquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Jezus wat een faggots hier man. Waarom zou je in hemelsnaam je schaamhaar wegscheren
Yup. En dat komt echt vaker voor dan mensen denken, om eng van te worden eigenlijk (maargoed, een goede instructeur weet daar mee om te gaan natuurlijk).quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan me dat wel indenken. Je komt ook types tegen die Braddie heten, en dan ben je letterlijk begeleider natuurlijk. Zo'n type trekt uit het niets op de snelweg aan de handrem omdat 'ie bang is.
lekker toch net een piemeltje van een jongetje tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Jezus wat een faggots hier man. Waarom zou je in hemelsnaam je schaamhaar wegscheren
Woedebeheersing ook? Dat je niet gaat schreeuwen tegen zo'n puistenkwekerij als ze wat finaal fout doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep.
En inderdaad, veel pittiger, het is niets in de trend van: "Dit zijn de regels, succes doei". Komt een stuk lesgeven, psychologie (I kid you not) en dergelijke bij kijken.
Heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
OMDAT JE PENIS DAN GROTER LIJKT, LUL
Ach als iemand bij mij blijft tot het donker is moet het wel iets zeggen toch. Of is trouwen dan een stap te ver?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Trouwen vind ik ook meteen weer zo drastisch
Is heel hetero hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Als het goed is snap je dat wel na de opleidingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Woedebeheersing ook? Dat je niet gaat schreeuwen tegen zo'n puistenkwekerij als ze wat finaal fout doen.
Gewoon zonder pardon uit de auto knikkeren op de snelweg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Woedebeheersing ook? Dat je niet gaat schreeuwen tegen zo'n puistenkwekerij als ze wat finaal fout doen.
Vanwaar de switch dan? Minder aan je kop? Ben je binnen zitten zat? (huehue auto is ook binnen lol)quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup. En dat komt echt vaker voor dan mensen denken, om eng van te worden eigenlijk (maargoed, een goede instructeur weet daar mee om te gaan natuurlijk).
Denk je er zo ook over als een vrouw scheert?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Omdat jij ook niet wilt dat je in een pak shag zit te happen bij een vrouw? Doe hetzelfde dan terug man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |