Dat kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dat kan niet want die heeft een streepje met onderbroken streepjes.
het wordt niet langer. Gewoon tijdens het scheren van mn gezicht doe ik altijd meteen onder bijwerken in 10 sec en klaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu jeukt het juist weer wanneer het langer wordt. Kaal/stoppeltjes ben je nu gewend.
Wel met zelfde mesje toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
het wordt niet langer. Gewoon tijdens het scheren van mn gezicht doe ik altijd meteen onder bijwerken in 10 sec en klaar.
Druk druk druk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:21 schreef LompeHork het volgende:
"Al dat geFok zeker"ik ben hier al twee weken amper geweest.
okquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
het wordt niet langer. Gewoon tijdens het scheren van mn gezicht doe ik altijd meteen onder bijwerken in 10 sec en klaar.
Als is hypothetisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
kleine moeite onder de douche toch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dagelijks je ballen scheren... Jezus man.
Ik zal er even over nadenkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het van bepaalde users niet, wel van jou.
Weet ik, ze had het ook al over een slechte tinderdate die aandachtig naar dr picasso zat te kijken en een slappe piemel kreeg omdat je er kunst in zag en de geilheid verdwenen was omdat je er door werd afgeleid van wat er toe deedquote:
Tering.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:26 schreef Crip het volgende:
Gezicht gecontoured, lijk meteen 20 kg dunner. Zie er nu dusnog maar uit also ik 150 kg weeg.
Kleine moeite indd, maar ben ik 's-morgens veel te slaperig voor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
kleine moeite onder de douche toch.
Stop eens met mij te feeden gvd horkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering.
* LompeHork pakt trechter en een pot vet
De geile plaatjes in de private Whatsapp-groep natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat heeft je tot nu toe het meeste geprikkeld?
Ik doe het elk weekend.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dagelijks je ballen scheren... Jezus man.
braddiebegeleider toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Behoorlijk man, opleiding en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |