ja eng he, wanneer verwacht jij haartjes daar? xdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:31 schreef Viskarretje het volgende:
GVD ik kom deze SC in en het gaat over schaamhaar scheren
Kun je ze vastzetten als de shit aan is. Anders dan zijn de eitjes geklutst.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact, dan kun je ze ook om je ballen heen slaan, vet galant en alles.
Met een sjabloontje erin he.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef Viskarretje het volgende:
Je schaamhaar groen verven met glow in the dark spray. das pas hip.
Yep.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tof, ga je volledige carrière- switch maken? Ik denk dat zo'n opleiding pittiger is dan het lijkt, of niet?
SOA in Tsjernobyl opgelopen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef Viskarretje het volgende:
Je schaamhaar groen verven met glow in the dark spray. das pas hip.
Als je goed keek kon je ze onder m'n broekspijpen zien komenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat je die op de meet niet hebt laten zien
;D nee. Maar dat wil ik nog eens toepassen. Dat er dan in glow in the dark staat: Wil je met me trouwen?quote:
Trouwen vind ik ook meteen weer zo drastischquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
;D nee. Maar dat wil ik nog eens toepassen. Dat er dan in glow in the dark staat: Wil je met me trouwen?
Kan me dat wel indenken. Je komt ook types tegen die Braddie heten, en dan ben je letterlijk begeleider natuurlijk. Zo'n type trekt uit het niets op de snelweg aan de handrem omdat 'ie bang is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep.
En inderdaad, veel pittiger, het is niets in de trend van: "Dit zijn de regels, succes doei". Komt een stuk lesgeven, psychologie (I kid you not) en dergelijke bij kijken.
Volgende keer zal ik even onder tafel kijken als we patat etenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je goed keek kon je ze onder m'n broekspijpen zien komen
OMDAT JE PENIS DAN GROTER LIJKT, LULquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Jezus wat een faggots hier man. Waarom zou je in hemelsnaam je schaamhaar wegscheren
Yup. En dat komt echt vaker voor dan mensen denken, om eng van te worden eigenlijk (maargoed, een goede instructeur weet daar mee om te gaan natuurlijk).quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan me dat wel indenken. Je komt ook types tegen die Braddie heten, en dan ben je letterlijk begeleider natuurlijk. Zo'n type trekt uit het niets op de snelweg aan de handrem omdat 'ie bang is.
lekker toch net een piemeltje van een jongetje tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Jezus wat een faggots hier man. Waarom zou je in hemelsnaam je schaamhaar wegscheren
Woedebeheersing ook? Dat je niet gaat schreeuwen tegen zo'n puistenkwekerij als ze wat finaal fout doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep.
En inderdaad, veel pittiger, het is niets in de trend van: "Dit zijn de regels, succes doei". Komt een stuk lesgeven, psychologie (I kid you not) en dergelijke bij kijken.
Heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
OMDAT JE PENIS DAN GROTER LIJKT, LUL
Ach als iemand bij mij blijft tot het donker is moet het wel iets zeggen toch. Of is trouwen dan een stap te ver?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Trouwen vind ik ook meteen weer zo drastisch
Is heel hetero hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Als het goed is snap je dat wel na de opleidingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Woedebeheersing ook? Dat je niet gaat schreeuwen tegen zo'n puistenkwekerij als ze wat finaal fout doen.
Gewoon zonder pardon uit de auto knikkeren op de snelweg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Woedebeheersing ook? Dat je niet gaat schreeuwen tegen zo'n puistenkwekerij als ze wat finaal fout doen.
Vanwaar de switch dan? Minder aan je kop? Ben je binnen zitten zat? (huehue auto is ook binnen lol)quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup. En dat komt echt vaker voor dan mensen denken, om eng van te worden eigenlijk (maargoed, een goede instructeur weet daar mee om te gaan natuurlijk).
Denk je er zo ook over als een vrouw scheert?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Omdat jij ook niet wilt dat je in een pak shag zit te happen bij een vrouw? Doe hetzelfde dan terug man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
In de jaren '70 levenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker toch net een piemeltje van een jongetje toch
Dit sowieso.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon zonder pardon uit de auto knikkeren op de snelweg.
Dat, maar ook de jaarlijkse scholingen in de IT vond ik verre van interessant meer. Verder ook het contact met mensen en iets kunnen onderwijzen vond ik altijd tof, maar dat kan je in de IT vaak ook vergeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vanwaar de switch dan? Minder aan je kop? Ben je binnen zitten zat? (huehue auto is ook binnen lol)
M'n haar daar is zacht hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind het wel zo respectvol tegenover chicks eigenlijk. "Stoppels" op je zak rocken. Wat
Mijne is toen serieus een keer best kwaad geworden en gewoon met stemverhoging en kloppende ader in zijn nek ging hij tekeer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Als het goed is snap je dat wel na de opleiding
ja toch maakt niet uit of ik het scheer of nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker toch net een piemeltje van een jongetje toch
als ze niet wil pijpen dan niet tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:37 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Omdat jij ook niet wilt dat je in een pak shag zit te happen bij een vrouw? Doe hetzelfde dan terug man.
boeler zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijne is toen serieus een keer best kwaad geworden en gewoon met stemverhoging en kloppende ader in zijn nek ging hij tekeer.Waarom weet ik al niet meer, weet alleen dat het niet veel indruk maakte omdat het verder een hele aardige man was.
had ik ook toen ik m'n anus ging blekenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben mn kanjer tanden aan het bleken en t doet focking pijn what the heckkkkk
typefoutquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Daar gelukkig geen last van gehad, mijne was bijna aan zijn pensioen, volgens mij was ik (omdat ik faalde) de laatste. Beste voor het laatst bewaard.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van mij was echt een vuige kuthoer, die onderwees helemaal niets, die liep alleen maar te kankeren op irrelevante zaken. Zo wil ik echt nooit worden
Want je schaamstreek ontharen equals homo zijn?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar gelukkig geen last van gehad, mijne was bijna aan zijn pensioen, volgens mij was ik (omdat ik faalde) de laatste. Beste voor het laatst bewaard.
Zou naar de spoedeisende hulp gaan, dat hoort niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Sorry heck moest hell zijn grquote:
Tmi tmi tmiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had ik ook toen ik m'n anus ging bleken
maar hij is nu wel mooi proper
Bleek ook ingeslikt of niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Dan weet je dat je het echt verneukt hebt, als je een kalme man nog over de zeik krijgt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]ach, zo'n oude man kan ik wel waarderen, vooral als die dan op een gegeven moment gaat lopen trippen.
Net alsof jij neukt. Waarom zou je je ballen dan scheren?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want je schaamstreek ontharen equals homo zijn?
Alle vrouwen met kale kutjes zijn lesbisch zeker
Kom dan. Vuile hommo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Moet kunnen vind ik, professioneel komt hij niet over danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan weet je dat je het echt verneukt hebt, als je een kalme man nog over de zeik krijgt.
DIMM mag altijd er op als ze een of andere vrouwenserie hebben gekeken hoor!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Net alsof jij neukt. Waarom zou je je ballen dan scheren?
Kom dan. Plak ik je schaamhaar op je bovenlip, kun je net zo'n snor als Hoink rocken.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom dan. Plak ik je schaamhaar op je bovenlip, kun je net zo'n snor als Hoink rocken.
Zelfs als ik niet zou neuken mag je het zelf dan niet prettiger vinden om de boel weg te halen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Net alsof jij neukt. Waarom zou je je ballen dan scheren?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom dan. Plak ik je schaamhaar op je bovenlip, kun je net zo'n snor als Hoink rocken.
Spekkie?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef Remqo het volgende:
Over scheren gesproken, ik mis hier iemand
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
DIMM mag altijd er op als ze een of andere vrouwenserie hebben gekeken hoor!!!
waarom zou jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet zou neuken mag je het zelf dan niet prettiger vinden om de boel weg te halen?
Ja, die ookquote:
Wat voor vrouwenserie dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Dat was ooit onze standaard vrijdagavond invulling. Maar daarbuiten ook genoeg hoor
Wees niet zo skeer en ga naar een fatsoenlijke tandarts ipv die telsell- rommel op je tanden te kwakkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Gek, mij welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij wenste mij geen welterusten gisteren, dus ik hoef hem niet te zien
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wees niet zo skeer en ga naar een fatsoenlijke tandarts ipv die telsell- rommel op je tanden te kwakken
Hoe is het met je zus?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:48 schreef Viskarretje het volgende:
jongens zullen we het over iets anders hebben. KLB radio? Liedjes? Tardis?
tandartsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wees niet zo skeer en ga naar een fatsoenlijke tandarts ipv die telsell- rommel op je tanden te kwakken
Post het resultaat dan eens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
tandartsdoet gwn zelfde wat je thuis doet
Hoe doe je het dan? Met zo'n bitje in je mond met zo'n blauw lampje?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Post eens een foto van het eindresultaatquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh maak huis eigenlijk nooit röntgenfoto's :squote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fijn, doe haar de groetjesquote:
niet?! Ik doe dat elke dag!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh maak huis eigenlijk nooit röntgenfoto's :s
Nee strips van crestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoe doe je het dan? Met zo'n bitje in je mond met zo'n blauw lampje?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Post eens een foto van het eindresultaat.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:52 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s11flNrb5WJA
ja ik zei toch je wilde niet luisterequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |