Dan weet je dat je het echt verneukt hebt, als je een kalme man nog over de zeik krijgt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]ach, zo'n oude man kan ik wel waarderen, vooral als die dan op een gegeven moment gaat lopen trippen.
Net alsof jij neukt. Waarom zou je je ballen dan scheren?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want je schaamstreek ontharen equals homo zijn?
Alle vrouwen met kale kutjes zijn lesbisch zeker
Kom dan. Vuile hommo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Jezus wat een faggots hier man. Waarom zou je in hemelsnaam je schaamhaar wegscheren
Moet kunnen vind ik, professioneel komt hij niet over danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan weet je dat je het echt verneukt hebt, als je een kalme man nog over de zeik krijgt.
DIMM mag altijd er op als ze een of andere vrouwenserie hebben gekeken hoor!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Net alsof jij neukt. Waarom zou je je ballen dan scheren?
Kom dan. Plak ik je schaamhaar op je bovenlip, kun je net zo'n snor als Hoink rocken.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom dan. Plak ik je schaamhaar op je bovenlip, kun je net zo'n snor als Hoink rocken.
Zelfs als ik niet zou neuken mag je het zelf dan niet prettiger vinden om de boel weg te halen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Net alsof jij neukt. Waarom zou je je ballen dan scheren?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef Matip het volgende:
[..]
Kom dan. Plak ik je schaamhaar op je bovenlip, kun je net zo'n snor als Hoink rocken.
Spekkie?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef Remqo het volgende:
Over scheren gesproken, ik mis hier iemand
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
DIMM mag altijd er op als ze een of andere vrouwenserie hebben gekeken hoor!!!
waarom zou jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet zou neuken mag je het zelf dan niet prettiger vinden om de boel weg te halen?
Ja, die ookquote:
Wat voor vrouwenserie dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Dat was ooit onze standaard vrijdagavond invulling. Maar daarbuiten ook genoeg hoor
Wees niet zo skeer en ga naar een fatsoenlijke tandarts ipv die telsell- rommel op je tanden te kwakkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben mn kanjer tanden aan het bleken en t doet focking pijn what the heckkkkk
Gek, mij welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij wenste mij geen welterusten gisteren, dus ik hoef hem niet te zien
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wees niet zo skeer en ga naar een fatsoenlijke tandarts ipv die telsell- rommel op je tanden te kwakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |