In de jaren '70 levenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef Matip het volgende:
Jezus wat een faggots hier man. Waarom zou je in hemelsnaam je schaamhaar wegscheren
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker toch net een piemeltje van een jongetje toch
Dit sowieso.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon zonder pardon uit de auto knikkeren op de snelweg.
Dat, maar ook de jaarlijkse scholingen in de IT vond ik verre van interessant meer. Verder ook het contact met mensen en iets kunnen onderwijzen vond ik altijd tof, maar dat kan je in de IT vaak ook vergeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vanwaar de switch dan? Minder aan je kop? Ben je binnen zitten zat? (huehue auto is ook binnen lol)
M'n haar daar is zacht hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind het wel zo respectvol tegenover chicks eigenlijk. "Stoppels" op je zak rocken. Wat
Mijne is toen serieus een keer best kwaad geworden en gewoon met stemverhoging en kloppende ader in zijn nek ging hij tekeer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Als het goed is snap je dat wel na de opleiding
ja toch maakt niet uit of ik het scheer of nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker toch net een piemeltje van een jongetje toch
als ze niet wil pijpen dan niet tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:37 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Omdat jij ook niet wilt dat je in een pak shag zit te happen bij een vrouw? Doe hetzelfde dan terug man.
boeler zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijne is toen serieus een keer best kwaad geworden en gewoon met stemverhoging en kloppende ader in zijn nek ging hij tekeer.Waarom weet ik al niet meer, weet alleen dat het niet veel indruk maakte omdat het verder een hele aardige man was.
had ik ook toen ik m'n anus ging blekenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben mn kanjer tanden aan het bleken en t doet focking pijn what the heckkkkk
typefoutquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Daar gelukkig geen last van gehad, mijne was bijna aan zijn pensioen, volgens mij was ik (omdat ik faalde) de laatste. Beste voor het laatst bewaard.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van mij was echt een vuige kuthoer, die onderwees helemaal niets, die liep alleen maar te kankeren op irrelevante zaken. Zo wil ik echt nooit worden
Want je schaamstreek ontharen equals homo zijn?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar gelukkig geen last van gehad, mijne was bijna aan zijn pensioen, volgens mij was ik (omdat ik faalde) de laatste. Beste voor het laatst bewaard.
Zou naar de spoedeisende hulp gaan, dat hoort niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Sorry heck moest hell zijn grquote:
Tmi tmi tmiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had ik ook toen ik m'n anus ging bleken
maar hij is nu wel mooi proper
Bleek ook ingeslikt of niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |