Ik vraag me af hoe hard je nou eigenlijk zou moeten bijten om een penis af te bijten?
Voor deze vragen en meer, dit topic!
quote:Echt nog nooit braadworst gegeten?
Op zaterdag 23 november 2002 16:58 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Aangezien serieuze vragen blijkbaar niet welkom zijn in General Chat (en bij golfer), hier nog maar eens.Ik vraag me af hoe hard je nou eigenlijk zou moeten bijten om een penis af te bijten?
Is het makkelijk of lastiger als deze een slappe danwel erecte status heeft? Zijn er bepaalde bijt-technieken die het proces kunnen versnellen? Zijn er vrouwen/mannen die tijdens het pijpen af en toe een sterke neiging voelen om de tanden er eens even flink in te zetten? Voor deze vragen en meer, dit topic!
quote:Dat lijkt me toch niet hetzelfde.
Op zaterdag 23 november 2002 17:00 schreef robh het volgende:[..]
Echt nog nooit braadworst gegeten?
quote:Ah, bizar is ook in SEX niet gewenst? Ik hoef me toch niet richting het Keldertje begeven hoop ik.
Op zaterdag 23 november 2002 17:06 schreef Metallator het volgende:
Hoe kan je nou verwachten dat mensen op dit bizarre onderwerp serieus reageren....?
quote:De uitgang bij voorkeur.
Op zaterdag 23 november 2002 17:09 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ah, bizar is ook in SEX niet gewenst? Ik hoef me toch niet richting het Keldertje begeven hoop ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Flierp op 23-11-2002 17:11]
quote:Ze zijn er echt.
Op zaterdag 23 november 2002 17:06 schreef Metallator het volgende:
Hoe kan je nou verwachten dat mensen op dit bizarre onderwerp serieus reageren....?
Maar ja, volgens mij gewoon een kwestie van volledig pik in de mond nemen, liefst stijf, keihard bijten, doorslikken, ophoesten en herkauwen.
Simpel.
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 17:10 schreef olavski het volgende:[..]
Ze zijn er echt.
Maar ja, volgens mij gewoon een kwestie van volledig pik in de mond nemen, liefst stijf, keihard bijten, doorslikken, ophoesten en herkauwen.
Simpel.
quote:maar euhm.. wat is er dan precies gebroken...
Op zaterdag 23 november 2002 17:20 schreef The_Wanderer het volgende:
ja je kan je pik in stijve toestand breken, die dennis rodman had dat eens gehad, schijnt heel erg vervelend te zijn. En je hebt je leven lang een scheve lul tenzij je een goede plastisch chirurg kent.
quote:die bloedkamer-sponzen enzo
Op zaterdag 23 november 2002 17:22 schreef dolledingo het volgende:[..]
maar euhm.. wat is er dan precies gebroken...
quote:knakken, niet breken...
Op zaterdag 23 november 2002 17:22 schreef dolledingo het volgende:[..]
maar euhm.. wat is er dan precies gebroken...
zelfde als je bijv een harde tube ofzo knakt...zon effect..
quote:Kap nou
Op zaterdag 23 november 2002 16:58 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Aangezien serieuze vragen blijkbaar niet welkom zijn in General Chat (en bij golfer), hier nog maar eens.Ik vraag me af hoe hard je nou eigenlijk zou moeten bijten om een penis af te bijten?
Is het makkelijk of lastiger als deze een slappe danwel erecte status heeft? Zijn er bepaalde bijt-technieken die het proces kunnen versnellen? Zijn er vrouwen/mannen die tijdens het pijpen af en toe een sterke neiging voelen om de tanden er eens even flink in te zetten? Voor deze vragen en meer, dit topic!
quote:Een penis kan je niet breken aangezien er geen bot in zit. De penis is een spier en die kan je dus wel kneusen. Waarom reageer ik eigenlijk hierop?
Wat ik mij nog altijd af vraag is, als je een penis in erectale toestand kan breken..?
Trouwens Vlens_de_Vos ik heb een tip hoe je hem er het beste af kan bijten. ----->
[Dit bericht is gewijzigd door The_undutchable op 23-11-2002 17:39]
quote:Nou, soms toch wel
Op zaterdag 23 november 2002 17:36 schreef The_undutchable het volgende:Een penis kan je niet breken aangezien er geen bot in zit.
quote:hehe, jij denkt dat er bot in je pik schuift als hij stijf wordt?
Op zaterdag 23 november 2002 17:38 schreef robh het volgende:[..]
Nou, soms toch wel
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 23-11-2002 17:45]
quote:tis toch geen spier die hem stijf maakt?
Op zaterdag 23 november 2002 17:36 schreef The_undutchable het volgende:[..]
Een penis kan je niet breken aangezien er geen bot in zit. De penis is een spier en die kan je dus wel kneusen. Waarom reageer ik eigenlijk hierop?
Trouwens Vlens_de_Vos ik heb een tip hoe je hem er het beste af kan bijten. ----->
quote:Dus ook afbijten.
Op zaterdag 23 november 2002 17:44 schreef speknek het volgende:
Nee maar je kunt hem wel degelijk breken.
Goed topic dit
LEES KRENG:
http://www.oxygen.com/experts/drgardos/drgardos_20000203.jhtml
hahaha:
"The event is accompanied by a loud "popping" sound, severe sudden pain and horrible bruising. You would need to seek medical attention immediately. Unfortunately, this damage is difficult to repair, and men to whom it happens often experience some internal leakage whenever they become aroused, preventing full erections."
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 17:46 schreef The_Wanderer het volgende:
nu ben ik het zat....
LEES KRENG:http://www.oxygen.com/experts/drgardos/drgardos_20000203.jhtml
hahaha:"The event is accompanied by a loud "popping" sound, severe sudden pain and horrible bruising. You would need to seek medical attention immediately. Unfortunately, this damage is difficult to repair, and men to whom it happens often experience some internal leakage whenever they become aroused, preventing full erections."
quote:Nou het is een interne bloeding die het veroorzaakt. Penis afbijten moet kunnen want het heeft een keer in de krant gestaan, maar ik vraag me wel af hoe, want volgens mij is ons gebit helemaal niet gebouwd om vlees door te scheuren. Je zult in ieder geval hard met je snij en hoektanden moeten doorbijten. En een beetje zagen.
Op zaterdag 23 november 2002 17:46 schreef olavski het volgende:
Dus ook afbijten.Goed topic dit
quote:Het zijn de hersenen die extra bloed naar "DE" spier (lees penis) toe sturen wanneer een man opgewonden is, en die hem op die manier hard maakt.
tis toch geen spier die hem stijf maakt?
quote:Hahahaha domheid ten top
Op zaterdag 23 november 2002 17:38 schreef robh het volgende:[..]
Nou, soms toch wel
*newsflash* Er zit GEEN bot in je leuter ook niet als ie stijf is
Ik zou dus de voorkeur geven aan een niet te lange, niet te dikke, stijve penis, zodat ik hem zo dicht mogelijk op de "wortel" (niet te lang dus) zou kunnen afbijten met een ferme beet (niet te dik dus, met een compleet volle mond kun je niet goed bijten).
quote:Vind je dat niet spannend dan, spek? Die kans dat je plotseling iets luid hoort knappen.
Op zaterdag 23 november 2002 21:39 schreef speknek het volgende:
milagro is hierbij milf af.
Wel goed voor de bloedsomloop in ieder geval. .
quote:mijn reactie was puur hypothetisch
Op zaterdag 23 november 2002 21:39 schreef speknek het volgende:
milagro is hierbij milf af.
ik kan jou dus van mijn lijstje 'bils' afhalen
Maar goed, zuigen is offtopic.
quote:(:
Op zaterdag 23 november 2002 18:39 schreef Atreidez het volgende:
Je kan het best oefenen hoor, want heb ook gelezen dat hij weer aangenaaid kan worden en dan werkt ie nog ook. Succes!
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 22:35 schreef speknek het volgende:
zuigen is offtopic.
CHICAGO. - Een aanrander in Chicago heeft zijn testikels verloren nadat de vrouw die hij seksueel belaagde zijn edele delen zonder pardon afbeet. De vrouw overhandigde de testikels vervolgens op het politiebureau met de mededeling dat ze van de man waren die haar had aangerand. De aanrander had zich inmiddels gemeld bij een ziekenhuis, waar later een vergeefse poging werd gedaan de lichaamsdelen weer aan te brengen.
.............
Vrouw in cel voor afbijten testikel
London, een britse vrouw is veroordeeld tot 6 maanden cel, omdat ze in een dronken bui een testikel van de man van haar vriendin afbeet. Denise Carr kwam tot haar daad toen zij met haar man het huwelijk van vriendin Shelley vierde. Toen er ruzie iontstond tussen Shelley en haar nieuwe echtgenoot Neil, kwam zij haar te hulp. Neil gooide haar op de grond en ging op haar zitten, waarna Carr door diens spijkerbroek heen beet. Volgens haar advocaat wist zij niet in welk lichaamsdeel zij beet.
quote:sponsachtig lichaam inderdaad, als dat zich met bloed gaat vullen gaat jouw willie omhoog
Op zaterdag 23 november 2002 17:24 schreef Bioslock het volgende:[..]
die bloedkamer-sponzen enzo
quote:Maar niet goed voor de omzet van de Red-light-bedrijfstak.
Op zaterdag 23 november 2002 21:43 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Vind je dat niet spannend dan, spek? Die kans dat je plotseling iets luid hoort knappen.
Wel goed voor de bloedsomloop in ieder geval.
.
lichtje bijten valt mee maar het kreng eraf kauwen lijkt me toch hard hoor. Anyway ik vermoed dat je behoorlijk hard met je kaakbeen moet rammen om daar doorheen te geraken vooral in erectie. Ik zal even aan me vriendin vragen het te testen en ik laat ht jullie weten (dit in naam van de wetenschap)
Wish me goddamn luck
quote:my sentiments exactly
Op dinsdag 3 december 2002 12:20 schreef TheGHunter het volgende:topic
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 12:20 schreef TheGHunter het volgende:topic
quote:Wat een satanische opmerking !
Op zaterdag 23 november 2002 17:09 schreef sineloco het volgende:
Slappe penis afbijten lijkt me makkelijker.
quote:Dat ben ik zeer zeker met je eens, maar wat is je punt precies? Alsof dit hele topic niet occult genoeg is! Hoe kan je je nou zorgen maken over zo'n kleine post als dit hele topic vool zit met dergelijke ranzige en satanistische enge dingen! Wat mij betreft moet de overheden remmen maken aan fora en hierbij Gods woord beschermen.
Op vrijdag 6 december 2002 13:59 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Wat een satanische opmerking !
Vrijwilligers? .
quote:OMG
Op zondag 11 mei 2003 18:15 schreef RaininGirl het volgende:
I[b/ k kan je dit vezrekeren[/b], je moet goed hard bijten! Maar hij komt er zeker wel af.
Gij zult niet op een penis bijten!!!
quote:Kun je misschien nog wat meer in detail treden?
Op zondag 11 mei 2003 18:15 schreef RaininGirl het volgende:
Ik kan je dit vezrekeren, je moet goed hard bijten! Maar hij komt er zeker wel af.
quote:Nee, dat doe ik maar niet. Het is inmiddels vergeven en vergeten en oude koeien oprakelen is niet handig.
Op zondag 11 mei 2003 18:36 schreef BygmesterFinnegan het volgende:[..]
Kun je misschien nog wat meer in detail treden?
quote:
Op zondag 11 mei 2003 21:00 schreef Daaniejelluh het volgende:
Uhm ja...Is dit dan weer één van de vele vreemde gedachtegangen van een man?!?!
quote:Niet...?!?! Hoe moet ik het dan zien?!
Op zondag 11 mei 2003 21:13 schreef Dicky_Palyama het volgende:[..]
.
quote:dus jij hebt iemand zijn penis afgebeten en hij heeft het je vergeven
Op zondag 11 mei 2003 20:59 schreef RaininGirl het volgende:[..]
Nee, dat doe ik maar niet. Het is inmiddels vergeven en vergeten en oude koeien oprakelen is niet handig.
quote:Nee, niet volledig afgebeten hoor.
Op zondag 11 mei 2003 21:17 schreef kepler het volgende:[..]
dus jij hebt iemand zijn penis afgebeten en hij heeft het je vergeven
![]()
En bij negatieve gevoelens moet je niet te lang blijven hangen zeg ik altijd maar.
quote:Het is ook helemaal niet zo erg allemaal, RaininGirl. Zolang je het maar met elegantie doet.
Op zondag 11 mei 2003 21:35 schreef RaininGirl het volgende:[..]
Nee, niet volledig afgebeten hoor.
.
En bij negatieve gevoelens moet je niet te lang blijven hangen zeg ik altijd maar.
uhm een penis kan je niet afbreken! het bestaat uit zwellichamen. als je bijv. opgewonden ofzo bent, dan vullen die zwellichamen met bloed, dan heb je een erectie.quote:Op zaterdag 23 november 2002 17:20 schreef The_Wanderer het volgende:ja je kan je pik in stijve toestand breken, die dennis rodman had dat eens gehad, schijnt heel erg vervelend te zijn. En je hebt je leven lang een scheve lul tenzij je een goede plastisch chirurg kent.
Goed idee om dit eens door de Mythbusters te laten uitzoeken. Ik ben wel benieuwd welke krachten er uitgeoefend moeten worden om een gemiddeld erect exemplaar te doen scheuren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:50 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
uhm een penis kan je niet afbreken! het bestaat uit zwellichamen. als je bijv. opgewonden ofzo bent, dan vullen die zwellichamen met bloed, dan heb je een erectie.
het kan we scheuren enzo maar niet breken. is gewoon niet mogelijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |