Ik had het hem gezegd: 'Ik vind u maar een vreemd persoon, normaliter bestellen de mensen hier een frikadelletje speciaal. Zou u dat ook niet willen?'quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond het wel raar dat hij rode poon bij ons bestelde ;ss
Doe gewoon frikadel speciaal
Zeg maar jijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had het hem gezegd: 'Ik vind u maar een vreemd persoon, normaliter bestellen de mensen hier een frikadelletje speciaal. Zou u dat ook niet willen?'
Heb in z'n friet getuftquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had het hem gezegd: 'Ik vind u maar een vreemd persoon, normaliter bestellen de mensen hier een frikadelletje speciaal. Zou u dat ook niet willen?'
poonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:24 schreef McNulty het volgende:
poonIk ben echt een kleuter, hardop gaan hieromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
vroeger vooral kabbeljauw en wijting maar het is gewoon in beslag gebakken vis niet perse een soortquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
poonSo funneh ;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat was algemeen bekend bebecita, dont worry ga maar hard.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben echt een kleuter, hardop gaan hierom.
OMG WOW UR AMAZING!@!212quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey pik ik heb dag 1 en dag 2 gedaan. Graag bewondering.
Respect moet ie verdienen! Beetje onze ziel aan Europa verkopeuhquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Cholo mensen met respect behandelt
Hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Cholo mensen met respect behandelt
En met de winst een paar lullige schilderijen kopen. :Squote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Respect moet ie verdienen! Beetje onze ziel aan Europa verkopeuh
Hmm, vroegah heette in beslag gedoopte gebakken kabeljauw kibbeling. Tegenwoordig wordt meestal een ander soort witvis gebruikt, maar dacht echt dat lekkerbekjes altijd van schol waren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger vooral kabbeljauw en wijting maar het is gewoon in beslag gebakken vis niet perse een soort
Shitbag 'n allat dere, on fo nem patnaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
maar dat was algemeen bekend bebecita, dont worry ga maar hard.
Dat was echt een rare powermove, of wat was het eigenlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En met de winst een paar lullige schilderijen kopen. :S
Wat zeg jij ik spreek geen Ghettoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shitbag 'n allat dere, on fo nem patna
[..]
Dat was echt een rare powermove, of wat was het eigenlijk.
Liever in 't Rijks/Louvre dan bij een of andere Chinees.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was echt een rare powermove, of wat was het eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |