Hoe denk je anders dat ze zo dik is?quote:
Nee maar doe wel altijd alsof ik de baas ben daarquote:
Gaat je extra kostenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:14 schreef HPLC het volgende:
Maar dan wil ik wel een handtekening van chloroform erop
100quote:
Met wie was hij en wat bestelde hij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:12 schreef Chloroform het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat pechtold laatst bij mij in restaurant heeft gegeten.
Heb nog een glas waaruit hij gedronken heeft. Wie wil kopen
Samsom, well done steak.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Met wie was hij en wat bestelde hij?
hou je bek over xena anders smack ik m dicht jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ze zo dik is?
Weet niet wie die anderen waren. Hij had paddestoelensoep, rode poon en espressoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Met wie was hij en wat bestelde hij?
Maar dan heb je wel watquote:
Bedanktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je er van genoten hebt.
Ben niet bang voor jou, voor iedereen behalve jou.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
hou je bek over xena anders smack ik m dicht ja
Ik werk bij snackhoek het gouden frietjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ze zo dik is?
Honger gekregen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wie die anderen waren. Hij had paddestoelensoep, rode poon en espresso
fattyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt
Ik typ dit met patat in mn mond gr
Toch mooi hoe Pechtold lekker gewoon is gebleven dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik werk bij snackhoek het gouden frietje
Kom (bij) mij eten.quote:
Vond het wel raar dat hij rode poon bij ons bestelde ;ssquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch mooi hoe Pechtold lekker gewoon is gebleven dan.
Lekkerbekjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |