Echt? ahah eckte wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, die vent is echt. Serieus. Foto's gezien. Compleet wereldvreemd.
Noel gaf helaas geen bevredigend antwoord.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:37 schreef Pharkus het volgende:
Ik kwam voor beef. Koude kermis dit dat zus zo.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oa, gewoon overal een beetje kip halen toch?
Had toch al uitgelegd waarom ik die aanname deed. Heb je dat dan weer niet gelezen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet vaak, regelmatig dacht ik maar dat zegt alleen nogal weinig hoe vaak ik met de trein zou gaan.
ja ik weet, ik kan lezen en ik weet wat er stond
Wel apart eerst paar weken lief doen en nu er bepaalde users zijn die er een dagtaak van maken om zich als kneus te gedragen gaat hij ook zulk gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Noel gaf helaas geen bevredigend antwoord.
Ashqelon is opeens verdwenen, opvallend inderdaadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
Is die Parawan nou de kloon van Ashqelon of zo.
TARDIS is een teringuser staat in de spoiler.quote:
Nee vind jou wel oke hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TARDIS is een teringuser staat in de spoiler.
TARDIS is een teringuser IS EEN QUOTE TR MIJ AUB NIET IK HEB NIKS NAAST FOK!
Ja vergeleken met wat nu het topic siert denk ik ook zo over mijzelf.quote:
Bewijst niks. Tijdens mijn ban werden users hier verdacht mij te zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ashqelon is opeens verdwenen, opvallend inderdaad
zo gaat dat als je erbij wilt horenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel apart eerst paar weken lief doen en nu er bepaalde users zijn die er een dagtaak van maken om zich als kneus te gedragen gaat hij ook zulk gedrag vertonen.
Groetjes vanuit OVquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
Godsamme, 20 minuten abs workout en RIP stimorol-.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TARDIS is een teringuser staat in de spoiler.
TARDIS is een teringuser IS EEN QUOTE TR MIJ AUB NIET IK HEB NIKS NAAST FOK!
Nee ik denk niet dat Parawan het is, maar Ash komt hier wel stoer doen en is nu weer wegquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bewijst niks. Tijdens mijn ban werden users hier verdacht mij te zijn.
Al die kloontjes jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bewijst niks. Tijdens mijn ban werden users hier verdacht mij te zijn.
Ash zei gisteren tegen mij 'reageer eens op mijn quote' maar hij had mij iig de pagina daarvoor niet eens gequote. Eng he!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat Parawan het is, maar Ash komt hier wel stoer doen en is nu weer weg
Ash is toch een zij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ash zei gisteren tegen mij 'reageer eens op mijn quote' maar hij had mij iig de pagina daarvoor niet eens gequote. Eng he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |