Wat voor soort klussen bedoel je dan? Ik heb een vriend die heel goed is in huishouden, dat is mijn reddingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:07 schreef Hupje het volgende:
Sara, wat sneu!
LuDann, leuk, zo die foto's naast elkaar. Het gaat zo vlug allemaal
Mariposas, die L toch. Hopelijk gaat hij merken dat (zelf) eten ook leuk kan zijn.
Bij de nesteldrang aan het eind van de zwangerschap ('want nu kan het nog') zei iedereen dat dat ook best kan met een baby. Nou, ik weet soms echt niet hoe. Sommige klussen zijn nu dus al bijna een jaar niet gedaan. Ik vind het lastig te combineren, huishouden (meer dan de wekelijks echt nodige dingen) en een (onze?) baby. Hoe doen jullie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
SPOILER: MwCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |