abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159782398
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_159782789
Jeetje Sara, wat zielig van je kat. Sterkte!

Mariposas, ik zat gewoon hardop awwwwww te doen. :P Wat vreselijk sneu, kan me voorstellen dat je hem helpt.
pi_159782807
Oh Sara, met recht een klotedag, sterkte :'(
pi_159783266
Sara, wat sneu!

LuDann, leuk, zo die foto's naast elkaar. Het gaat zo vlug allemaal :)

Mariposas, die L toch. Hopelijk gaat hij merken dat (zelf) eten ook leuk kan zijn.

Bij de nesteldrang aan het eind van de zwangerschap ('want nu kan het nog') zei iedereen dat dat ook best kan met een baby. Nou, ik weet soms echt niet hoe. Sommige klussen zijn nu dus al bijna een jaar niet gedaan :@. Ik vind het lastig te combineren, huishouden (meer dan de wekelijks echt nodige dingen) en een (onze?) baby. Hoe doen jullie dat?
pi_159783313
Ah nee, wat kloten Sara! Ik had het op de eerste dag dat ik weer moest werken, lag ook voor ons huis op straat ;( sterkte!

Vandaag bij het CB geweest, dik in orde! Ze vond haar al heel sterk en bewegelijk. Ze kroop meteen over het bureau om het bakje blokjes omver te trekken :D

Stats:

pi_159783344
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:07 schreef Hupje het volgende:
Sara, wat sneu!

LuDann, leuk, zo die foto's naast elkaar. Het gaat zo vlug allemaal :)

Mariposas, die L toch. Hopelijk gaat hij merken dat (zelf) eten ook leuk kan zijn.

Bij de nesteldrang aan het eind van de zwangerschap ('want nu kan het nog') zei iedereen dat dat ook best kan met een baby. Nou, ik weet soms echt niet hoe. Sommige klussen zijn nu dus al bijna een jaar niet gedaan :@. Ik vind het lastig te combineren, huishouden (meer dan de wekelijks echt nodige dingen) en een (onze?) baby. Hoe doen jullie dat?
Wat voor soort klussen bedoel je dan? Ik heb een vriend die heel goed is in huishouden, dat is mijn redding :')
pi_159783374
Manlief was een afspraak vergeten dus eet niet thuis appt ie :( Ik ben nu dus even moed aan het verzamelen (en aan het voeden) alvorens ik Quick en Flupke op ga halen bij de GO. Leuk avondspits in m'n eentje, kunnen we even skippen naar 20:30?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_159783431
Met een schoonmaakhulp Hupje.
Voor die tijd deden we aan stofzuigen, de was, bedden verschonen en opruimen.

Lekker Estrys :( Succes.
pi_159783520
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159783560
Godver zeg MwCactus. Heel veel sterkte met de achtbaan waar jullie in stappen.
pi_159783582
MevrouwC, wat ontzettend klote! Heel veel sterkte.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_159783584
Jeetje Mw Cactus, ik schrik ervan. wat ontzettend kut :(
Ik weet eigenlijk niks te zeggen als sterkte.
:*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_159783603
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159783655
Wat ontzettend kut Cactus! Heel veel sterkte! Ik denk aan jullie. :*
pi_159783696
Fuck zeg :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_159783733
Neeeee Cactus :'( Heel veel sterkte :* :*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_159783787
Ah Gofter Cactus. :'( :(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_159783855
Wat kut MwC! Veel sterkte, en hoop dat het meevalt. :*
  dinsdag 9 februari 2016 @ 17:40:47 #19
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159783892
SPOILER
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 9 februari 2016 @ 17:47:16 #20
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_159784045
SPOILER
  dinsdag 9 februari 2016 @ 17:49:47 #21
409579 LuDann
All the way
pi_159784104
SPOILER
pi_159784172
Cactus :* voor jullie alledrie! Sterkte meis...
pi_159784186
SPOILER
pi_159784402
SPOILER: MwC
pi_159785090
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')