Sexy kleding wil ze wel eens overtuigenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
Heb volgende week een gesprek met enkele mannen om medewerking te krijgen tbv mijn scriptie. Sommigen hebben al laten merken er geen zin in te hebben.
Is het raar als ik iets lekkers meeneem om de sfeer wat chiller te krijgen? Denk aan een koekje ofzo.
DM MAHLquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
iemand nog een goed chaturbate linkje?
Scriptie? Je bent bijna 40 man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
Heb volgende week een gesprek met enkele mannen om medewerking te krijgen tbv mijn scriptie. Sommigen hebben al laten merken er geen zin in te hebben.
Is het raar als ik iets lekkers meeneem om de sfeer wat chiller te krijgen? Denk aan een koekje ofzo.
Ben eigk al verlegen hoor voor een groep. Werd vorige week nagefloten door een groep mannen op werk en wist niet hoe hard ik moest weglopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vergeet niet verlegen te giechelen en een roze jurk te dragen
Nee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
Gewoon doen. Eten maakt iedereen blij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
geen ervaring mee, sorryquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben eigk al verlegen hoor voor een groep. Werd vorige week nagefloten door een groep mannen op werk en wist niet hoe hard ik moest weglopen.
Medewerking?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Val ook op chicks die de helft van jou zijn, zowel qua leeftijd als gewicht.
2 jaar geleden wilde je nog graag. Ben nog steeds niet geïnteresseerd sorryquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Val ook op chicks die de helft van jou zijn, zowel qua leeftijd als gewicht.
Jij niet, zowel qua geheugen als omvang olifantquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hij vergeet snel. Thats all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had to sacrifice, never know what pain will bring.
Zij leiden mij naar de mensen die ik moet hebben. Dat kost deze mannen tijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Medewerking?Wat gaan ze precies doen dan
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:43 schreef Parawan het volgende:
[..]
Jij niet, zowel qua geheugen als omvang olifantLief dat je mee doet met de grap, maar niemand weet hoe dun/dik ik werkelijk ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat doe je voor armen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
qua massa vooral
mn armen hebben meer prikkels nodig om te groeien in vergelijking met de rest
Hoezo geven ze bij voorbaat al aan er geen zin in te hebben dan? Lekker professioneelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij leiden mij naar de mensen die ik moet hebben. Dat kost deze mannen tijd.
Ik kan een beetje vlees wel waarderen hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lief dat je mee doet met de grap, maar niemand weet hoe dun/dik ik werkelijk ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |