Hoe is het bevallen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:02 schreef HarveySpecter het volgende:
Hij staat uit hoor![]()
Nu aan het werk!
Wel goed hoor. Vandaag lekker weerquote:Op donderdag 11 februari 2016 08:59 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hoe is het bevallen?
Gisterenavond zat ik bij een vriendin die op een gegeven moment gewoon een spelletje op haar mobiel ging doen.
Haha. Ik zei; Wat ben je nou aan het doen?! Zegt ze; Ja een spelletje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:02 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Vandaag lekker weer
Meen je? Toen ben je naar huis gegaan neem ik aan?
Hoe heb je dat gedaan? Ik dacht dat het mij gelukt was, maar krijg van elk individueel persoon toch een melding (trilling). Ben beetje noob hoor hihi.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
Heel herkenbaar helaas. Ik wil er ook graag vanaf, want het gewone leven is veel leuker dan dat kleine schermpje.
Wat ik heb gedaan:
- alle whatsapp meldingen uitgezet. Twee belangrijke mensen laten de telefoon trillen als ze appen en twee andere belangrijke mensen (maar net iets minder belangrijk) laten een lampje branden linksboven op mijn telefoon.
En dat scheelt veel!! Geeft al een stuk meer rust
Je bent volgens mij pas gek als je het tegenwoordig niet doetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:20 schreef HarveySpecter het volgende:
Dag,
Ik heb het gevoel dat ik verslaafd ben aan mijn smartphone en social media.
Op de een of andere manier pak ik iedere dag (ook onbewust) wel 30 keer mijn telefoon. Ik open apps zoals twitter en whatsapp en soms lees ik zelfs meerdere keren dezelfde (nieuws) berichten.
Ik merk dat ik een beetje onrustig begin te worden als ik mijn telefoon uitzet of even niet bij me heb, vandaar dat het een beetje op een verslaving begint te lijken.
Ik heb nu voor de zekerheid Facebook al van mijn telefoon afgehaald, maar toch ontgrendel ik constant mijn telefoon. Eerder opende ik dan Facebook, maar nu open ik gewoon wat anders (bijvoorbeeld mijn mail) en ondanks dat ik weet dat er niets nieuws te zien is, bekijk ik het toch. Heel erg irritant en zonde van mijn tijd.
Hebben meer mensen hier last van? En hoe heb je dit aangepakt?
Ik kan mijn telefoon soms wel even uitzetten, maar niet te lang, want ik ben ook zakelijk via dit toestel bereikbaar.
Sorry, late reactie. Ik heb een Samsung en het werkt als volgt: Bij instellingen: Meldingsgeluiden uitzetten en Trillen ook. Eigenlijk alles wat je niet wilt, kan je daar uitzetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:09 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik dacht dat het mij gelukt was, maar krijg van elk individueel persoon toch een melding (trilling). Ben beetje noob hoor hihi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |