Beter op FOK! zitten ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:35 schreef Fylax het volgende:
Al die aandachtvragende tieners op Snapchat die zogenaamd kei stoer zijn omdat ze op een carnavalsfeestje zijn.![]()
Ja, zo klinkt het wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:38 schreef Fylax het volgende:
Ja ik zal ook verder wel jaloers zijn ofzo.
In m'n eentje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga zelf naar een carnavalsfeest.
Klaar.
Uh, ja?quote:
Alle feesten voor tieners zijn nu wel een beetje voorbij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je nu gaat ben je er voor 3 uur nederlandse tijd.
Afterparties beginnen nog. Die zijn pas echt leuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alle feesten voor tieners zijn nu wel een beetje voorbij.
Ik bedoel, dan moet ik dus in mijn eentje daarheen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, ja?
Je krijgt toch op snapchat toch berichten van mensen die op feestjes zijn.
Ja?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik bedoel, dan moet ik dus in mijn eentje daarheen.
Het is carnaval.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alle feesten voor tieners zijn nu wel een beetje voorbij.
En vooral dit jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is carnaval.
Ze schenken aan 14-jarigen nog de hele nacht bier
Dan kom je dus nooit ergens, en ontmoet je ook niemand om ergens mee heen te gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lijkt me beetje raar, in je eentje ergens heengaan.
Je leert pas mensen kennen na 20 bier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:44 schreef Fylax het volgende:
Sommigen zitten op mijn school maar heb ik nooit contact mee.
Jawel. In mijn klas viert minstens de helft carnaval. Probleem is alleen dat ze niet echt met mij om willen gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
En je kent dus alleen mensen die geen carnaval vieren.
Dat is wel apart in jouw regio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |