Best wel toeristisch zeker de populaire plekken. Jongen waarmee ik gereisd heb zit daar nu en moest soms op een eiland langer blijven omdat een ander locatie vol zat voor komende dagen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maleisie zou ik dan doen. Dat is meer toeristisch.
En Filipijnen is ook nog niiet heel erg toeristisch toch?
Het gaat niet om die persoon, maar om de afwijzing. Jij wordt afgewezen, dus denk je dat er iets mankeert aan jou. Zo redeneren onzekere mensen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dan hecht je misschien te veel waarde aan een willekeurig iemand.
Vrouwen laten wel minder snel een nieuw iemand toe in een clubje, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb overigens ook het idee dat mannen daar iets makkelijker in zijn, Fera
Eens. Ik heb bij mannen altijd wel gehad dat ik bij elk clubje gewoon werd geaccepteerd na een paar slechte grappen, een paar drankjes en 20 minuten over voetbal gepraat te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen laten wel minder snel een nieuw iemand toe in een clubje, heb ik het idee.
Geldt niet voor elke vrouw, maar is wel mijn persoonlijke ervaring.
Oh serieusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best wel toeristisch zeker de populaire plekken. Jongen waarmee ik gereisd heb zit daar nu en moest soms op een eiland langer blijven omdat een ander locatie vol zat voor komende dagen.
Ja, ik ook wel. Ook al ben ik zelf geen man. Ze zijn daar wat makkelijker in. Zolang je gezellig bent en tegen een geintje kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens. Ik heb bij mannen altijd wel gehad dat ik bij elk clubje gewoon werd geaccepteerd na een paar slechte grappen, een paar drankjes en 20 minuten over voetbal gepraat te hebben.
En dan betekend het ook niet dat je gelijk beste vrienden hoeft te zijn of zelfs vrienden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Ook al ben ik zelf geen man. Ze zijn daar wat makkelijker in. Zolang je gezellig bent en tegen een geintje kan.
Minder roddels, minder drama.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
En er zijn altijd wat minder intriges :$
Nee dan moet je op zn minst een zus of ex van een vriend neuken.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dan moet je op zn minst een zus of ex van een vriend neuken.
Supquote:
Vertrl hier eens meer overquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen aswoensdag, Fylax.
Misschien kun je naar de mis om vrienden te maken!
Ik zou er geen geld opzetten, Fylax.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:35 schreef Fylax het volgende:
Zouden daar jongeren naar toe komen denk je?
eo jongeren dag doenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:35 schreef Fylax het volgende:
Zouden daar jongeren naar toe komen denk je?
Engels. Ik heb nooit (veel) in het Nederlands gedacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:41 schreef Fylax het volgende:
inso denk jij in het nederlands of engels
Ja, wel geglimlacht.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:38 schreef Mortaxx het volgende:
Heb je dit gelezen Inso
https://mobile.twitter.com/GreekAnalyst/status/696660124392431616
zelfs als je nu met ons aan het communiceren bent in het nederlands?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engels. Ik heb nooit (veel) in het Nederlands gedacht.
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 03:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
zelfs als je nu met ons aan het communiceren bent in het nederlands?
het is jammer dat er niet vaker van dit soort dingen openbaar wordenquote:
Hoe komtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus wat heb ik kut geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |