beetje veel tekst voor zo'n klein plaatjequote:Op maandag 8 februari 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je dit als plaatje op FOK! maken denken jullie
Ik zou er best wel keer heen willen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Smoofie en ik vinden India een smerig land.
mensen die in het openbaar schijtenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou er best wel keer heen willen.
Dat is wel balenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja gaat goed. Maar wel lange dagen.
Ik ook, maar de IPA vind ik wel lekker. Goed bittertje zou kapi zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Smoofie en ik vinden India een smerig land.
Dat is misschien wel wat minder ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die in het openbaar schijten
sterf kaal johquote:Op maandag 8 februari 2016 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan zie je die letters niet meer
dat had ik met deze
[ afbeelding ]
que?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die in het openbaar schijten
jij weet heul nie hoe ik er uit ziequote:Op maandag 8 februari 2016 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga een opblaaspop van je maken als je zo doorgaat
echt welquote:Op maandag 8 februari 2016 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij weet heul nie hoe ik er uit zie
je zou toch stoppenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen weer naar college pffff pfff pff geen zin
zwaar levenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen weer naar college pffff pfff pff geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |