Haha aaaah, liefquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook goed.
Morgen weer afspraakje met lieve vrouw.
Ok ok uit eten met m'n moeder
haal eerst dit jaarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wil 2e studie erbij doen maar toen lachte je mij uit
dit jaar haal ik sowieso wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
haal eerst dit jaar
kijk dan naar tweede studie
wat een forum is datquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:07 schreef xcachet het volgende:
ENG / How long did it take you to learn English?
ja wel hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een forum is dat
wilde laatst effe praten over bitcoins hier op de foks, en dan is dat er weer niet
dan heb je feeling/aanleg voor je vak mate, dat is niet iets waarom je dan ineens moet stoppenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
vorig blok 30% aanwezigheid alles met ruime cijfers gehaald pff.
Vind het een beetje raar. Al die Nederlanders praten in het Engels.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een forum is dat
wilde laatst effe praten over bitcoins hier op de foks, en dan is dat er weer niet
Jammer dit. Hij was het eens dat de beker geen hoofdprijs is.quote:
maar had gehoopt dat ik ergens uitdaging in zou vinden op uni.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
wat denk je dat je voor je werk moet doen inso zonder een beetje papieren?
zal ook niet erg uitdagend voor je zijn dan
Voor Feyenoord wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dit. Hij was het eens dat de beker geen hoofdprijs is.
Dat is handig, geen prijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor Feyenoord wel.
Directe plaatsing EL niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |