abonnement Unibet Coolblue
pi_160091189
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:01 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar het probleem is toch meer mentaal dan fysiek? Het is volgens mij verlammende twijfel op de cruciale momenten. Hij maakte bijvoorbeeld gister tegen Cuevas amper zijn BP's en op de belangrijke momenten mist hij vooral die forehand langs de lijn. Hij zegt ook zelf dat het een kwestie van vertrouwen is. Misschien is hij ook fysiek niet meer wat hij was, maar datzelfde geldt voor Federer en meer vertrouwen zou wonderen doen.
Niet helemaal mee eens,ik vind hem echt gewoon minder goed bewegen, slaan etc. Misschien kan die in vertrouwen wel wat winnen. Maar dat is lastig. Naar mijn inziens is zijn mentale sterkte echt onlosmakelijk verbonden aan zijn fysieke gestel en hij weet dat het fysiek lang niet meer zo goed is als een paar jaar terug.
pi_160091276
Hoe gek het ook klinkt maar het voetenwerk van Rafa is bij vlagen wel echt achteruit gegaan. Tel daar het gebrek aan zelfvertrouwen bij op en je hebt een enorme vormcrisis
pi_160095052
Hij heeft even op zich laten wachten, maar Kyrgios zijn eerste titel is een indrukwekkende. Verslaat na Gasquet en Berdych nu ook Cilic met overmacht.
pi_160095055
Kyrgios verslaat Cilic 6-2 7-6.
pi_160095102
Kyrgios _O_
Zo ontzettend clutch _O_
Gewoon 4 aces in tiebreak inclusief een lucky 2e service ace.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 21 februari 2016 @ 16:53:47 #281
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160095421
Kyrgios. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 21 februari 2016 @ 16:54:24 #282
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160095442
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens,ik vind hem echt gewoon minder goed bewegen, slaan etc. Misschien kan die in vertrouwen wel wat winnen. Maar dat is lastig. Naar mijn inziens is zijn mentale sterkte echt onlosmakelijk verbonden aan zijn fysieke gestel en hij weet dat het fysiek lang niet meer zo goed is als een paar jaar terug.
Wat deprimerend allemaal. ;( Betekent dat dat het niks meer wordt met Nadal? ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160095461
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat deprimerend allemaal. ;( Betekent dat dat het niks meer wordt met Nadal? ;(
Ik denk het niet :P
pi_160095640
Die blessure van Kyrgios is wel razendsnel hersteld :D
pi_160095690
Nick _O_
pi_160095857
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens,ik vind hem echt gewoon minder goed bewegen, slaan etc. Misschien kan die in vertrouwen wel wat winnen. Maar dat is lastig. Naar mijn inziens is zijn mentale sterkte echt onlosmakelijk verbonden aan zijn fysieke gestel en hij weet dat het fysiek lang niet meer zo goed is als een paar jaar terug.
Dit.
pi_160097479
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:22 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Wat kan Toni eraan doen dat Nadal nooit fysiek meer dezelfde zal zijn.
Hoe weet je dat het fysiek is? Als hij moeite heeft om zijn oom opzij te zetten dan kan hij eventueel een samenwerkingsverband van twee trainers creëren om te kijken of ze hem nog een keer aan de praat kunnen krijgen aangezien deze crisis al 1,5 jaar duurt.
  zondag 21 februari 2016 @ 20:02:52 #288
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160100477
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens,ik vind hem echt gewoon minder goed bewegen, slaan etc. Misschien kan die in vertrouwen wel wat winnen. Maar dat is lastig. Naar mijn inziens is zijn mentale sterkte echt onlosmakelijk verbonden aan zijn fysieke gestel en hij weet dat het fysiek lang niet meer zo goed is als een paar jaar terug.
Deze poster op tennis.com is het met je eens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik spoiler hem even voor mensen die op hun telefoon FOK!'en en voor wie het zo'n lap tekst is om te scrollen.)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160101484
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:02 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Deze poster op tennis.com is het met je eens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik spoiler hem even voor mensen die op hun telefoon FOK!'en en voor wie het zo'n lap tekst is om te scrollen.)
Hmm, goed review. Het is een harde feit dat grandslamwinnaars nadat ze 28 jaar worden het moeilijk krijgen. Sampras won misschien 1 of 2 grandslams nadat hij 28 jaar werd. En Rafael Nadal zijn laatste overwinning is alweer van Roland Garros 2014 ( hij was toen nog niet eens een week 28 jaar). Dus die heeft 1 gewonnen. De meest succesvolle tennisser van 28 jaar en ouder was veruit Andre Agassi: die won nog 5 grandslams nadat hij 28 jaar werd. Daar komt Novak Djokovic achter met 3 grandslams. De meeste tennisgrootheden blijven hangen op 1 of 2. Tenminste bij de mannen. De vrouwen blijven vaak knallen na die leeftijd: zie Serena.
  zondag 21 februari 2016 @ 20:42:23 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160101635
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:38 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Hmm, goed review. Het is een harde feit dat grandslamwinnaars nadat ze 28 jaar worden het moeilijk krijgen. Sampras won misschien 1 of 2 grandslams nadat hij 28 jaar werd. En Rafael Nadal zijn laatste overwinning is alweer van Roland Garros 2014 ( hij was toen nog niet eens een week 28 jaar). Dus die heeft 0 gewonnen. De meest succesvolle tennisser van 28 jaar en ouder was veruit Andre Agassi: die won nog 5 grandslams nadat hij 28 jaar werd. Daar komt Novak Djokovic achter met 3 grandslams. De meeste tennisgrootheden blijven hangen op 1 of 2. Tenminste bij de mannen. De vrouwen blijven vaak knallen na die leeftijd: zie Serena.
Interessant, het zou me alleen niet verbazen als dat aantal in de toekomst gaat stijgen. Dat zeg ik omdat er veel (top)tennisser zijn die tot ver na hun 30e blijven spelen. Vroeger stopten ze bijna rond hun 30. Ik denk dat Djokovic ook nog wel even vooruit kan. Althans, dat hoop ik voor zover hij nog allerlei records gaat breken. Zou het alleen wel interessant als hij RG nooit wint. Want met bijvoorbeeld 10 Australian Opens, 10 Wimbledons, 10 US Opens en geneen RG ben je niet de GOAT lijkt mij.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160101864
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:42 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Interessant, het zou me alleen niet verbazen als dat aantal in de toekomst gaat stijgen. Dat zeg ik omdat er veel (top)tennisser zijn die tot ver na hun 30e blijven spelen. Vroeger stopten ze bijna rond hun 30. Ik denk dat Djokovic ook nog wel even vooruit kan. Althans, dat hoop ik voor zover hij nog allerlei records gaat breken. Zou het alleen wel interessant als hij RG nooit wint. Want met bijvoorbeeld 10 Australian Opens, 10 Wimbledons, 10 US Opens en geneen RG ben je niet de GOAT lijkt mij.
Ja, Federer alweer bijna 35 jaar en die wil zelfs nog in 2017 doorgaan. Die is niet weg te slaan van de tour. Dat was Agassi trouwens ook niet: die nam op 36-jarige leeftijd afscheid. Het hangt maar vanaf hoe succesvol ze zijn nadat ze de leeftijd van 28 jaar hebben bereikt. Federer wint geen grandslams meer maar nog wel zijn toernooien. De huidige Nadal laat het zelfs liggen bij de 250 / 500-toernooien. Dat is toch een heel ernstige vormcrisis. Hij gaat zich nu op Indian Wells voorbereiden. Houd mijn hart vast als hij zelfs op gravel geen deukje in een pak boter meer kan slaan wat moet een gravelbijter dan op hardcourt? Djokovic ziet uit dat hij nog wel een tijd kan doorgaan. Zeker omdat Nadal en Federer een schim waren van wat ze waren in hun prime en geen zicht op jonge spelers die in de buurt zullen komen van het extreem hoge niveau dat de Djoker momenteel al ruim een jaar tentoonspreidt. Hoe lang hij het zal volhouden? Geen idee maar als hij het in 2016 volhoudt dan eindigt hij dit jaar zeker met 13 grandslams en 70 titels.
pi_160102617
Djokovic toont geen tekenen van verval, maar hij kan net als Nadal ook weer fysiek gezien terugvallen naar Djokovic 1.0, als hij een nieuwe allergie opdoet ofzo.
  zondag 21 februari 2016 @ 21:14:18 #293
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160102889
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:48 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Ja, Federer alweer bijna 35 jaar en die wil zelfs nog in 2017 doorgaan. Die is niet weg te slaan van de tour. Dat was Agassi trouwens ook niet: die nam op 36-jarige leeftijd afscheid. Het hangt maar vanaf hoe succesvol ze zijn nadat ze de leeftijd van 28 jaar hebben bereikt. Federer wint geen grandslams meer maar nog wel zijn toernooien.
Klopt, al vind ik het ook sneu om hem steeds GS-finales van Djokovic te kunnen winnen. Djokovic is eigenlijk de enige die Federer aankan en Wawrinka is de enige die Djokovic aankan.
quote:
De huidige Nadal laat het zelfs liggen bij de 250 / 500-toernooien. Dat is toch een heel ernstige vormcrisis. Hij gaat zich nu op Indian Wells voorbereiden. Houd mijn hart vast als hij zelfs op gravel geen deukje in een pak boter meer kan slaan wat moet een gravelbijter dan op hardcourt?
Het zou kunnen dat hij het beter doet op hardcourt dan op gravel. Omat hij het op gravel zo moet hebben van bewegen en dat bewegen nu kennelijk lastig is, is hardcourt misschien prettiger voor hem.
quote:
Djokovic ziet uit dat hij nog wel een tijd kan doorgaan. Zeker omdat Nadal en Federer een schim waren van wat ze waren in hun prime en geen zicht op jonge spelers die in de buurt zullen komen van het extreem hoge niveau dat de Djoker momenteel al ruim een jaar tentoonspreidt. Hoe lang hij het zal volhouden? Geen idee maar als hij het in 2016 volhoudt dan eindigt hij dit jaar zeker met 13 grandslams en 70 titels.
Ja, Djokovic is echt met afstand de beste. Alleen is er nog Wawrinka.Dat lijkt de enige speler die Djokovic aankan op de GS'en.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160102933
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djokovic toont geen tekenen van verval, maar hij kan net als Nadal ook weer fysiek gezien terugvallen naar Djokovic 1.0, als hij een nieuwe allergie opdoet ofzo.
Hij heeft in 2011 en 2015 totaal gedomineerd met in beide jaren 3 grandslamtitels. Daarna een glutenallergie en sinds hij zijn dieet daarop heeft aangepast voelt hij zich lichamelijk helemaal top. Het kan zo om keren. Spelers moeten echt genieten van die momenten want het is allemaal tijdelijk. Kan in een tijdsbestek van 2/3 maanden helemaal om keren. Ik las van de week een verhaal van een journalist die de plek heeft opgezocht waar Djokovic is opgegroeid en voor het eerst in aanraking kwam met tennis: een verhaal van een oude Servische man dat de 6-jarige Djokovic altijd op de club zei ik word nummer 1 van de wereld en ga Wimbledon winnen. De mensen om hem heen hebben waarschijnlijk smakelijk moeten lachen. Ook wel mooi zijn verhaal omdat hij toch uit de lage arbeidersklasse komt: ouders die hard moesten werken voor hun geld en zich in de schulden staken om hem naar Duitsland te sturen / überhaupt op tennis te zetten. Een sprookjesverhaal.
pi_160103128
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Klopt, al vind ik het ook sneu om hem steeds GS-finales van Djokovic te kunnen winnen. Djokovic is eigenlijk de enige die Federer aankan en Wawrinka is de enige die Djokovic aankan.

[..]

Het zou kunnen dat hij het beter doet op hardcourt dan op gravel. Omat hij het op gravel zo moet hebben van bewegen en dat bewegen nu kennelijk lastig is, is hardcourt misschien prettiger voor hem.

[..]

Ja, Djokovic is echt met afstand de beste. Alleen is er nog Wawrinka.Dat lijkt de enige speler die Djokovic aankan op de GS'en.
We zullen het zien. Ik hoop dat Nadal weer zijn vorm hervindt! Ik begon een beetje medelijden te krijgen na het zien van deze foto na zijn verlies tegen Cuevas. De humble Spanjaard die het niet meer ziet zitten. Momenteel wel maar een Nadal die in topvorm is kan van Djokovic winnen op gravel en het hem moeilijk maken op langzame hardcourtbanen. Hij heeft niet voor niks 2 maal de US Open en 1 maal de Australian Open gewonnen. De huidige Djokovic heeft gewoon vrij baan om alle grote toernooien aan zijn prijzenlijst te rijgen.

  zondag 21 februari 2016 @ 21:30:54 #296
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160103562
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:21 schreef George_Zina het volgende:

[..]

We zullen het zien. Ik hoop dat Nadal weer zijn vorm hervindt! Ik begon een beetje medelijden te krijgen na het zien van deze foto na zijn verlies tegen Cuevas. De humble Spanjaard die het niet meer ziet zitten. Momenteel wel maar een Nadal die in topvorm is kan van Djokovic winnen op gravel en het hem moeilijk maken op langzame hardcourtbanen. Hij heeft niet voor niks 2 maal de US Open en 1 maal de Australian Open gewonnen. De huidige Djokovic heeft gewoon vrij baan om alle grote toernooien aan zijn prijzenlijst te rijgen.
[...]
Maar da's natuurlijk het hele probleem. Je koopt niets voor resultaten uit het verleden. Nadals backodds tegen Djokovic zijn nu misschien wel 5, terwijl ze vroeger altijd rond de 2 waren (dus fiftyfifty).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160103672
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:30 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar da's natuurlijk het hele probleem. Je koopt niets voor resultaten uit het verleden. Nadals backodds tegen Djokovic zijn nu misschien wel 5, terwijl ze vroeger altijd rond de 2 waren (dus fiftyfifty).
Nee, klopt. Hij heeft nog een maand om zijn vorm te hervinden aangezien begin april het gravelseizoen start. Anders wordt dit weer een heel slecht jaar en dan kan ik mij goed voorstellen dat hij gaat nadenken aan einde carrière om zich te richten op het professionele pokercircuit (hij heeft daar ook meer dan aanleg voor las ik om op een gegeven moment met de besten mee te kunnen draaien). Hij is mentaal sterk / een vechter maar 2,5 jaar crisis dan geeft menig mens de brui aan. Zelfs de sterken.
  zondag 21 februari 2016 @ 21:34:19 #298
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160103711
Fijn, dacht dat de finale in Rio om 21.30 u. NL tijd begon, maar hij begint pas om 22.30 u.NL tijd. :{ Hij begint daar om 18.30 u., maar het tijdsverschil is sinds vandaag vier uur in plaats van drie -O- .
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 21 februari 2016 @ 21:35:35 #299
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_160103755
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:33 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Nee, klopt. Hij heeft nog een maand om zijn vorm te hervinden aangezien begin april het gravelseizoen start. Anders wordt dit weer een heel slecht jaar en dan kan ik mij goed voorstellen dat hij gaat nadenken aan einde carrière om zich te richten op het professionele pokercircuit (hij heeft daar ook meer dan aanleg voor las ik om op een gegeven moment met de besten mee te kunnen draaien). Hij is mentaal sterk / een vechter maar 2,5 jaar crisis dan geeft menig mens de brui aan. Zelfs de sterken.
Ik hoop dat hij er nog wat van kan maken in april. Mar als zijn probleem inderdaad vooral fysiek is, zie ik het somber is. Tenzij ze er een oplossing voor kunnen bedenken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_160103759
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Fijn, dacht dat de finale in Rio om 21.30 u. NL tijd begon, maar hij begint pas om 22.30 u.NL tijd. :{ Hij begint daar om 18.30 u., maar het tijdsverschil is sinds vandaag vier uur in plaats van drie -O- .
Lekker koffie zetten dan ben je weer een kwartier verder. Ik geniet nu zelf ook van een bak. :) c_/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')