Dan ga je maar eens heel diep nadenkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ze nu deze discussie maken hier het was alles normal ,Laaatse post en normal geopened
Dus je laat het aan ons fatsoen over of een lapo natuurlijk wordt gehaald of wordt geforceerd. Jammer, want dit is een vaak terugkomende irritatie die zo ook niet verdwijnt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:07 schreef Ebinas het volgende:
Nog maar even dit er bij halen
"In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Als er echter geen Centraal, exit, een stemming o.i.d. aan de gang is, geef dan aub de Lapo wel even minimaal 2 minuten de tijd om een nieuwe te openen.
"
Het heeft te maken met goed fatsoen en dat is dus blijkbaar voor sommige te moeilijk bij Lapo en openen. En er zijn wat dat betreft geen rechten.
Lopende topics sluiten is geen optie. Het is niet aan een mod. Die kan niet 24/7 topics bewaken op een lapo
feit is dat ik en week niet geopened heb en als ik nu 2 keer heb is het weer vals dat makt me echt verdrietigquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan ga je maar eens heel diep nadenken
Ik begrijp de irritatie. Zeer zeker en is ook terecht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus je laat het aan ons fatsoen over of een lapo natuurlijk wordt gehaald of wordt geforceerd. Jammer, want dit is een vaak terugkomende irritatie die zo ook niet verdwijnt.
Ik begrijp de irritatie. Zeer zeker!quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus je laat het aan ons fatsoen over of een lapo natuurlijk wordt gehaald of wordt geforceerd. Jammer, want dit is een vaak terugkomende irritatie die zo ook niet verdwijnt.
Inderdaad. Ik kreeg de laatste weken de indruk dat er meer begrip was voor dat getrol dan voor de mensen die zich daar aan irriteren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:22 schreef Disana het volgende:
Nou ja, begrip is ook wat waard. Bedankt voor je feedback Ebinas.
ik zie geen post over jou in het facebook topic.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:24 schreef sararaats het volgende:
Die ene post over mij in het Facebooktopic hoeft niet.
Maar als ik mijn mening geef krijg ik een 'scheldtirade' over mij.
Je hebt ze weer op een rijtjequote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:11 schreef -sabine- het volgende:
Naomie2 mag worden opgehokt bij de andere inwoners.
Ik heb ze graag op en rijtje.
Deze dus UTO / [Inwoners] Naomi 2
UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #4quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
ik zie geen post over jou in het facebook topic.
O, een paar weken geleden. Nah, stelt niks voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #4
Leuk tof gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:36 schreef Urb het volgende:
evt voor de OP tijdens de paasdagen, hoewel ik begreep dat niet iedereen er evenveel van gediend is dus zie maar.
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:36 schreef Urb het volgende:
evt voor de OP tijdens de paasdagen, hoewel ik begreep dat niet iedereen er evenveel van gediend is dus zie maar.
[ afbeelding ]
Was vroeg wakker en we zitten pas op post nr 104, dus heb hem erin gezet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:36 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:36 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar ze hebben 'm er alweer uitgesloopt. Leuke en ludieke zaken worden niet altijd breed geapprecieerd. Kijk bijvoorbeeld maar naar het gepijpzeik als er een keer een DO-TTgemaakt wordt.quote:
Volgens mij draaf jij een beetje door met je Do adoratiequote:Op maandag 28 maart 2016 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben 'm er alweer uitgesloopt. Leuke en ludieke zaken worden niet altijd breed geapprecieerd. Kijk bijvoorbeeld maar naar het gepijpzeik als er een keer een DO-TTgemaakt wordt.
De aDOratie in de COS is maar kinderspel vergeleken bij het massale DO-bashen.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij draaf jij een beetje door met je Do adoratie
je draait ook wel door mevrouwtje.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben 'm er alweer uitgesloopt. Leuke en ludieke zaken worden niet altijd breed geapprecieerd. Kijk bijvoorbeeld maar naar het gepijpzeik als er een keer een DO-TTgemaakt wordt.
SV aangepast.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef Dotteke het volgende:
De nieuwe foto voor de OP voor de COS en deSV
[ afbeelding ]
O niet gezien, hoef ik het niet meer te doen scheelt alweer.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:05 schreef Disana het volgende:
Waarom heeft de OP van de COS weer een bewonersoverzicht met zo'n lelijk lettertype? Ik vond die van Dotteke juist mooi die ze hier had gepost.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:57 schreef durdur het volgende:
[..]
zieke gast is het gewoon en dat er ook serieus mensen zijn die dat steunen hier vieze vent bah
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:16 schreef durdur het volgende:
[..]
heeft totaal niets meer met rls te maken die gast is niet goed in zijn bol ziekelijk gedrag zeg nou eerlijk je bent toch koekoek als je zo geobsedeerd bent vieze gast vind ik het creep en snap echt niet dat er tegen hem niet wordt opgetreden en dan de mensen hier die van maar pamperen gaat mij gewoon tever
Deze zure posts hebben weinig met Utopia te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Scroll erover heen? Het halve topic staat vol met dat gelul
Gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze zure posts hebben weinig met Utopia te maken.
quote:
quote:
quote:
wat moet je nu weer het is al klaar met ebinas ,man manquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:43 schreef mazaru het volgende:
Schijnbaar moet het hier.
OFFTOPIC zoals gewoonlijk:
[..]
[..]
[..]
Waarom moet iederen steeds proberen Mario uit te lokken door Naomi slettebak te noemen, om maar even een voorbeeld te geven.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom mag Mario390 iedereen persoonlijk aanvallen en continu off-topic gaan,maar wordt daar niets aan gedaan?
Waar slaat dit op???? Die Romy heeft Gio ook op haar facebook, dus die link is dan snel gelegd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet iederen steeds proberen Mario uit te lokken door Naomi slettebak te noemen, om maar even een voorbeeld te geven.
Niet dat hij niet veel off topic is, maar dat zijn er zoveel, en daar zie ik nooit gezeik over. Raar.
Ja, dat is dus ook mijn vraag aan de moderatie. Waarom mag Mario dag in dag uit zo overduidelijk uitgelokt worden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar slaat dit op???? Die Romy heeft Gio ook op haar facebook, dus die link is dan snel gelegd.
En dan hoef je nog geen persoonlijke aanvallen te doen, of die uit te lokken, zoals hij continu doet.
Ik vraag me af waarom hij zo beschermd wordt, meer niet.
En daar is de feedback voor, om vragen over moderatie te stellen.
Er is gewoon een link tussen het sletterig gedrag van Naomi (om meteen op Gio te duiken na Isa weg gestemd te hebben) en het gedrag van Romy, die er nog maar 2 dagen in zit en alles behalve een net meisje is. En ook een link met Gio heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat is dus ook mijn vraag aan de moderatie. Waarom mag Mario dag in dag uit zo overduidelijk uitgelokt worden.
Dat laatste lijkt nog lang niet iedereen te weten in de COS.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dit is de cos, moet gaan over de streams Koos en dat weet jij best.
Klagen over gedrag van users mag hier niet.
Hij pikt er niet eentje tussen uit inderdaad maar komt wel even belerend iedereen toespreken die een andere mening heeft dan hij over Do. Dat hebben we allemaal al gehad met Nicole, ik heb geen leraar nodig. Vandaar mijn opmerking.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt nog lang niet iedereen te weten in de COS.
Overigens heeft Koos het over de tendens in de COS in het algemeen, dat is ook wel een beetje off topic maar wel echt wat anders dan er één user uitpikken.
Waarom altijd alleen Mario aanspreken. Er zijn veel meer mensen die alleen maar off topic zijn, zich een slag in de rondte zwaaien. Zgn. leuke plaatjes en youtubes plaatsen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:02 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij pikt er niet eentje tussen uit inderdaad maar komt wel even belerend iedereen toespreken die een andere mening heeft dan hij over Do. Dat hebben we allemaal al gehad met Nicole, ik heb geen leraar nodig. Vandaar mijn opmerking.
Verder wil ik ook even zeggen dat het weer erg vaak off topic is van Mario, de ene post na de andere gaat nergens over. Steeds wordt er TR gedaan, hij wordt toegesproken om een uur later weer net zo off topic verder te gaan als waar hij mee bezig was. Dan weer TR en ga zo maar door. Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik wordt er letterlijk doodmoe van
Ik was in gesprek met Gert, niet met jou. Als ik een juf nodig heb dan zal ik je roepen. Dank je.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom altijd alleen Mario aanspreken. Er zijn veel meer mensen die alleen maar off topic zijn, zich een slag in de rondte zwaaien. Zgn. leuke plaatjes en youtubes plaatsen.
Ik krijg het idee dat er niets met de TR wordt gedaan. Die *** blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:02 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij pikt er niet eentje tussen uit inderdaad maar komt wel even belerend iedereen toespreken die een andere mening heeft dan hij over Do. Dat hebben we allemaal al gehad met Nicole, ik heb geen leraar nodig. Vandaar mijn opmerking.
Verder wil ik ook even zeggen dat het weer erg vaak off topic is van Mario, de ene post na de andere gaat nergens over. Steeds wordt er TR gedaan, hij wordt toegesproken om een uur later weer net zo off topic verder te gaan als waar hij mee bezig was. Dan weer TR en ga zo maar door. Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik wordt er letterlijk doodmoe van
Het zal nooit veranderen...........quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat er niets met de TR wordt gedaan. Die *** blijft maar doorgaan
nopequote:Op donderdag 31 maart 2016 14:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het zal nooit veranderen...........
Doe jij niet hetzelfde?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:27 schreef mootie het volgende:
Snapt niemand nou dat als Mario een ding post, er dan minstens 5 mensen dwangmatig reageren, en dat dat nou voor de meeste off topic posts zorgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |