Hee daar gaan wij morgen heenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:25 schreef Isegrim het volgende:
Morgen wel workshop! En maandag Bakkersvak in het Autotron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:57 schreef Isegrim het volgende:
Baasje van Kees meldde dat een groep Chinezen foto's van hem wilde maken. Jeroen: "Ja, die hebben natuurlijk nog nooit buikspek op pootjes gezien".
Ik zou echt supergraag een eigen winkel hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:43 schreef Isegrim het volgende:
Weet je wat best leuk is aan een eigen bedrijf? Dat als je harder werkt, het ook meer oplevert.
Ik bedacht me dat ineens. Want bij mijn loondienstbaan maakt dat eigenlijk geen fuck uit, als ik zo eens naar sommige collega's kijk.
Ja. Ik hoorde mensen dat altijd wel roepen, maar het zei me nooit zoveel. Nu wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou echt supergraag een eigen winkel hebben.
Dat je je een slag in de rondte werkt, zo nodig elke dag, zoals jullie, maar het is voor jezelf.. dat maakt zoveel uit!
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:03 schreef Isegrim het volgende:
We hebben alleen geen chips.
Heel erg veel nieuwe mensen vandaag. En meestal hebben ze via via van ons gehoord.
Zo werkt het meestal wel ja. Enkele uitzonderlijke dagen per jaar daargelaten. Als in jullie geval een grote batch deeg mislukt en je daardoor extra uren moet draaien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:43 schreef Isegrim het volgende:
Weet je wat best leuk is aan een eigen bedrijf? Dat als je harder werkt, het ook meer oplevert.
Ik bedacht me dat ineens. Want bij mijn loondienstbaan maakt dat eigenlijk geen fuck uit, als ik zo eens naar sommige collega's kijk.
Ja! Vooral dat laatste!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo werkt het meestal wel ja. Enkele uitzonderlijke dagen per jaar daargelaten. Als in jullie geval een grote batch deeg mislukt en je daardoor extra uren moet draaien.
En als een bedrijfsproces niet loopt zoals je wilt, mag je het gewoon zelf veranderen. Dat is misschien wat ik wel het leukste vind aan ondernemerschap.
Fok! is gewoon een keiharde marketingtool voor julliequote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:20 schreef Isegrim het volgende:
@ChipsZak
Je bent de enige niet.We hebben bijna elke zaterdag wel iemand van Fok binnen. Vandaag twee stuks.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het is zo leuk om te zien dat het bedrag steeds weer wat hoger is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd je het ook bij in een grafiekje?
freedom is just another word for nothing left to lose
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:42 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Het is zo leuk om te zien dat het bedrag steeds weer wat hoger is!Houd je het ook bij in een grafiekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |