Jup, maar over de hele dag een zo-zo omzet. Maar dat is iets wat er denk ik gewoon een beetje in moet bij mijzelf, dat die weekdagen enorm fluctuerenquote:
Nom!quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:35 schreef minilot het volgende:
Bazenontbijt vandaag! Dikke plak volkoren Jeroenbrood besmeerd met boter en licht getoast in een koekenpannetje, opgegeten met stinkende abdijkaas en in marsala gestoofde rode ui.
[ afbeelding ]
Merk je nu ook verschil omdat het vakantie is?quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup, maar over de hele dag een zo-zo omzet. Maar dat is iets wat er denk ik gewoon een beetje in moet bij mijzelf, dat die weekdagen enorm fluctueren
Bovenaan en twee foto's!quote:Op maandag 22 februari 2016 22:27 schreef Isegrim het volgende:
http://rotterdam.htspt.nl/5x-rotterdams-brood/
Ik had niet door dat het vakantie was, maar dat kan de ernstige rust misschien wat verklaren jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Merk je nu ook verschil omdat het vakantie is?
Misschien moet er nog gewend worden dat jullie ook op donderdag open zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister echt een kutdag. 8 mensen ofzorustigste dag ooit.
Vandaag prima dag zoloopt lekker door.
Vorige week lag de omzet zeven keer hoger op donderdag.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet er nog gewend worden dat jullie ook op donderdag open zijn?
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vorige week lag de omzet zeven keer hoger op donderdag.
Nee geen peil op te trekken. Denk dat ik ga kijken of ik voor WO/do 1 deeg maak en naar behoefte bak gedurende de dag. Koeling kouder, dan moet ik dat best 24 uur kunnen rekken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, daar kan je dan niets mee qua conclusies trekken
Bij Ja Wol?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:25 schreef kwakz0r het volgende:
Vriendin van mij heeft regelmatig breiles in de zwaanshalsstraat, die straat parallel aan jullie in elk geval, dus die ben ik jullie kant op aan t sturen
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:13 schreef Isegrim het volgende:
Restaurant dat al klant is wil brioche voor amuses en roggebrood met gedroogde vruchten voor kaasplank gaan afnemen.
Sinaasappel!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:18 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]![]()
Ik zag op FB een abrikozenbrioche voorbij komenligt die volgende week zaterdag in de winkel? Want dan wil ik er bij deze eentje bestellen.
Oh, oeps, verkeerd gelezen danquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinaasappel!
Ik denk wel dat ik daar wat van ga maken volgende week. Ze zijn wel heel bewerkelijk, dus die worden onderdeel van het op=op-assortiment. Maar voor een fokker maak ik graag een uitzondering.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:36 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Oh, oeps, verkeerd gelezen danMaar lijkt me heerlijk, graag! Zal je later via FB nog wel een berichtje sturen voor de volledige bestelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |