Heb je alles kunnen bakken wat je wilde?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef minilot het volgende:
Mocht gisteren een dagje meelopen!![]()
Het was awesome! Elk deeg voelt heerlijk, elk brood ruikt verrukkelijk en de klanten zijn supertof!
En het was erg gezelligquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef minilot het volgende:
Het was awesome! Elk deeg voelt heerlijk, elk brood ruikt verrukkelijk en de klanten zijn supertof!
en bij elk brood een mooi bloemetje neergelegdquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef minilot het volgende:
Huh?!quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
en bij elk brood een mooi bloemetje neergelegd
je hebt altijd bloemetjes bij je foto's van je prachtige kook&bak resultaten , of is dat weer overquote:
Ik denk dat je met iemand anders in de war bent. Ik ben juist niet zo erg van de irrelevante props!quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
je hebt altijd bloemetjes bij je foto's van je prachtige kook&bak resultaten , of is dat weer over
Uit de pit van een olijf kan je een zaadje halen. Smaakt naar olijfolie. En die zaden zitten door het broodquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:44 schreef Molo het volgende:
LHO, wat is olijfzaadbrood? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Oh nooit gewetenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Uit de pit van een olijf kan je een zaadje halen. Smaakt naar olijfolie. En die zaden zitten door het brood
Klinkt ergggg lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:55 schreef minilot het volgende:
En als je dat dan eet is het alsof je een heel goed stukje brood in heel goede olijfolie hebt gedoopt![]()
Oh beide, lollig!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ook benieuwd naar ja! Ise én Lucky_Strike hè?
Kijk dan hoe ze 'm genoemd hebben!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:55 schreef n0a het volgende:
Jammer dat ik nog bijna een hele cheesecake heb staan anders had ik wel wat crack pie willen hebben.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Kijk dan hoe ze 'm genoemd hebben!
[ afbeelding ]
(Foto door LHO, van Facebook gepikt)
Meer een mix van butterscotch en custard. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Smaakt dat naar caramel ofzo trouwens? Kan er qua smaak niet echt een beeld bij vormen
Leuk!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
De eerste festivalgangers zijn binnen
Qua smaakomschrijving niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Meer een mix van butterscotch en custard. Vind ik dan.
Maar als het om accurate smaakomschrijvingen gaat kun je beter bij LHO aankloppen, die heeft daar verstand van.![]()
Ik had hem via FB gezien. Mooi hoor. Ga je deze vaker maken? Anders moet ik mij er zelf een keer aan wagen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Kijk dan hoe ze 'm genoemd hebben!
[ afbeelding ]
(Foto door LHO, van Facebook gepikt)
Geen idee, dat hangt af van of de bakkers dat willen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |