abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159730830
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

Heb je goedkeuring van willekeurige internetuser nodig in je leven dan?

Post gewoon mee forceer jezelf niet zo.
Het is niet dat ik goedkeuring nodig heb. Maar het is vervelend dat er zo gereageerd word door een aantal users met zo`n haat houding. Alles wat ik post/doe(Maakt niet uit welk subforum) Word ik wel naar beneden gehaald door sommige gebruikers.
pi_159730857
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:18 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Wiens goedkeuring heb je nodig dan?
kloon maken, gewoon normaal posten, en gesneer negeren.
Laten we eerlijk zijn; het is leuk om iemand te narren die ook maar blijft happen.
Een kloon aanmaken ga ik niet meer doen.
Maar dat happen, om daar vanaf te komen. Tricky
Probeer het al wel te minderen, maar als iemand steeds "hihihahahoho Braddie heeft schade, kleine kanker Twingo, viesdikke Braddie, hij kan niet rijden" Schrijft, bijvoorbeeld.. Dan is het voor mij vrij moeilijk om daar niet op te reageren. Want dan word het persoonlijk, in mijn ogen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 17:23:31 ]
pi_159731021
quote:
15s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:12 schreef NanKing het volgende:
Je probeert teveel. Als je nou eens gewoon meepost en niet de hele tijd dit soort topics aanmaakt, of een topic waar je weer eens voor de tigste keer 'afscheid' neemt, is er niet zo'n probleem.

De laatste tijd zag ik je redelijk normaal posten maar sinds een paar dagen ben je weer lekker bezig.

Ergo, je doet het jezelf aan hier op FOK!
dit. Stop nou eens met het vestigen van de aandacht op jezelf en eventuele negatieve aspecten uit verleden of heden en doe gewoon je ding.

Ik gooi daarom deze ook gewoon op slot, als stap in de goede richting.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')